Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Täälläkin on lunta - lapset tykkäävät, minä en ! Oliko Suomessa kylmä ??? Palelitko ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä Suomalaiset miehet? Voi kun olis ihanaa asua ulkomailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Täälläkin on lunta - lapset tykkäävät, minä en ! Oliko Suomessa kylmä ??? Palelitko ?
kivat talvitàmpòtilat pitkàstà aikaa ja sità LUNTA!!!! lumi on italiassakin inhottavaa!!!! sveitsissà kai asiat toimii lumessakin, tààllà EI
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä Suomalaiset miehet? Voi kun olis ihanaa asua ulkomailla.
palaillaanAlkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Täälläkin on lunta - lapset tykkäävät, minä en ! Oliko Suomessa kylmä ??? Palelitko ?
kivat talvitàmpòtilat pitkàstà aikaa ja sità LUNTA!!!! lumi on italiassakin inhottavaa!!!! sveitsissà kai asiat toimii lumessakin, tààllà EI
Kaikki toimii , toisin kuin Englannissa lumisateen sattuessa... ( Mies palasi just työmatkalta Manchesteristä ). Voin kuvitella, että siellä Italiassakin takkuaa![]()
Kiva, kun olet taas täällä !