MAMMA ITALIANA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cosmopolitan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
carissima comopoli, kyllà! viime maanantaina takaisin "etelààn". lumitòità tein 4 viikkoa ja nautin kauniista maisemiosta. entàs siellà vuoren toisella puolella?

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Täälläkin on lunta - lapset tykkäävät, minä en ! Oliko Suomessa kylmä ??? Palelitko ?

kivat talvitàmpòtilat pitkàstà aikaa ja sità LUNTA!!!! lumi on italiassakin inhottavaa!!!! sveitsissà kai asiat toimii lumessakin, tààllà EI

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Täälläkin on lunta - lapset tykkäävät, minä en ! Oliko Suomessa kylmä ??? Palelitko ?

kivat talvitàmpòtilat pitkàstà aikaa ja sità LUNTA!!!! lumi on italiassakin inhottavaa!!!! sveitsissà kai asiat toimii lumessakin, tààllà EI

Kaikki toimii , toisin kuin Englannissa lumisateen sattuessa... ( Mies palasi just työmatkalta Manchesteristä ). Voin kuvitella, että siellä Italiassakin takkuaa :D

Kiva, kun olet taas täällä !

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Kaikki toimii , toisin kuin Englannissa lumisateen sattuessa... ( Mies palasi just työmatkalta Manchesteristä ). Voin kuvitella, että siellä Italiassakin takkuaa :D

Kiva, kun olet taas täällä !
palaillaan ;)
nyt uuniin kurkkimaan, hih

Yhteistyössä