MAMMA, kun käyt kirpputorilla lapsen/lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inko

Vieras
olisitko ystävällinen ja huolehtisit lapsistasi että ne eivät kanna toisten tavaroita vääriin paikkoihin ja toiseksi, voisitko ystävällisesti katsoa myyntipöydän tuotteita aivan asiallisesti, ei tarvi myllätä vaikka kuinka olisi huonopäivä sinulla.jos ei tuote kiinnosta niin voishan sen näppärästi asetella nätisti takaisin, niin minäkin teen kun tutkin toisten pöytiä.

meidän pöydässä on kenkiä alahyllyllä myynnissä niin vauvan vaatteiden päälle oli pitänyt jonkun matamin puskee kun ei ollut taipunut takaisin asettelemaan alas.ja yhret lastenkengät löytyi vaatekasan altakin.

sitten huomasin toisella osastolla näppärät lastenvaunut ja kiinnostuin niistä lapselleni kunnes huomasin että meidän tytön käyttöön taittaa olla jo pienet mutta tutkin kuitenkin kun oli siistit ja huomasin että jännä korikassi siinä alhaalla ja kurkkasin sinne niin siellä läpän takana oli meidän pöydästä lapsen kumpparit, katsoin että samanlaiset kuin meillä ja niinvain minun hintalappu siinä, otin kengät pois ja siellä oli tosi paljon leluja ja koriste esineitä ja tuli vaan mieleen että joku lapsi SAANUT leikkiä kun mamma katellu pöytiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lapset on kulkeneet mukana kirpputoreilla pienestä pitäen, enkä koskaan oo antanut heidän leikkiä myynnissä olevilla tavaroilla tai kuljettaa niitä paikasta toiseen.

näin meilläkin ja pitäis olla muillakin

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lapset on kulkeneet mukana kirpputoreilla pienestä pitäen, enkä koskaan oo antanut heidän leikkiä myynnissä olevilla tavaroilla tai kuljettaa niitä paikasta toiseen.

kuin myös täällä ja mihinkään särkyvään ei nyvitä :wave:

Mä oon ainaki tiukkana, että mihinkään ei hyllyissä saa koskea ja jos otetaan joku tavara ja tullaan katumapäälle eikä halutakaan ostaa sitä, niin viedään se omalle paikalleen eikä jätetä siihen missä satutaan olemaan.Mun mielestä tällaisen opettaminen kuuluu normaaliin lastenkasvatukseen.

joo ja välillä on niillä aikuisillakin se homma hukassa.
olin toissapäivänä kohentelemassa omaa pöytää,siihen edessäolevaan pöytään tuli joku nainen laittamaan omaa pöytäänsä (on mun pöydässä kiinni).
lähdin sitten hakemaan henkareita että saan ripustettua niitä vaatteita,tuli takasin niin meidän pöydällä oli röykkiö jotain sälää ja olin justiins en siistinyt.
Oli tää nainenkin vähän että "o-ou" ja nostijn siitä jumalattoman metelin että minkä hiton takia se nakkaa omaan pöytään kuulumattomat tavarat mun pöydälle!
tän jälkeen vaan nakkeli niskojaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Montakin nähnyt jotka ei kato lastensa perään kirpparilla:
Lyön pizzasta vetoa että kukaan matami ei tule tähän ketjuun tunnustamaan että toimii noin miten aapee kirjoitti :)

kylläpä oon sanonu joskus lapsilleni et jätä siihen kun ei tietoo mistä pöydästä ovat ottaneet kun jotain olleet vailla jota en oo suostunu ostaa. samanlaisia aikuisia paikat täynnä myös.

Yhteistyössä