mamma seuraa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuleva äiti!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuleva äiti!

Vieras
Moi! löytyiskö täältä seuraa nuoresta äidistä tai tulevasta äidistä? olisi mukava saada mamma kaveri, koska semmoisia multa ei satu löytymään! Mun laskettu aikani on 23.8(eli aivan kohta:) ja olen itse 20-vuotias!!! ONNEA kaikille tuoreille ja tuleville äideille!!!

Hei! kaikki nuoret tuoreet ja tulevat mammat:) mun laskettuni on ihan juuri, mitenkäs teillä? kertokaapa oma tarinanne! eli mistä päin olette! perhe? miten raskaus menee/meni? miten meni synnytys? jos se on vielä edessä niin pelottaako? onko tyttö vai poika, minkä kokonen! paljon tuli raskaus kiloja? miten on kilot lähteny, miten liikuitte ja söitte ja miten arki on sujunut vauvan kanssa?
Mua itteeni kiinnostaa aivan hirveästi että miten muilla on mennyt!!! hyvää syksyä kaikille mammoille:)

Moikka Tuikku! Asumme itä-vantaalla ja minunkaan ystävilläni ei ole vielä lapsia ja varsinkin kun syksy tulee niin mamma kaveri olis kiva kun mieskin on paljon töissä. Meillä herättiin tänään jo puoli kuusi ja aika väsy on olo. Itselläni on vielä opiskelut kesken ja jatkan niitä sitten äippäloman jälkeen. Olis kiva tietää missä päin asutte jos vaikka voitas nähä.

ei lempäälästä sattuis ketään nuorta/nuorehkoa äityliä olemaan ""linjoilla""? vai onkoos tää niin pieni paikka....=).

Ja Valkeakoski: ei oo toi välimatka mikään mahdoton meitillä, ootkos mitä ikäluokkaa ja millanen tilanne lasten suhteen? meillä on 8kk tyttö ja toisen pitäisi syntyä helmikuun alkupuolella.

moi . täälä kans nuori 19v äiti seuraa vailla nuoristä äideistä.
minulla on nyt 3, 5 vk.n ikäinen poika.
aloitettasiinko keskustelurinki täällä vauvahoitopuolella nuorille äideille?

Niin tällä lähes 22-vuotta mittarissa ja esikoista odotellaan syyskuun puolivälin saapuvan rakastettavaan kotiin!!!
Ja maili seura olis enempi kuin tarpeen juuri nyt ja muutenkin, ajatuksien vaihto kohtalotovereitten kanssa suotusaa...
Ja hämeen alueelta olempi...
ilmotelkaa itestänne..

Yhteistyössä