Mammar hoi!!! Pitäisikö jo näyttää plussaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkuinen Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikkuinen Myy

Vieras
Menkat 1pn myöhässä, pitäisikö testin näyttää jo plussaa jos raskaana olisin? Sekoan kohta kun olo on aivan kuin oisin raskaana ja testi näytti negaa. Ehkä lamppuun katsottuna jokin haalea viiva saattaisi olla. Nyt mammat helppiä!!! :D

Riippuu testin herkkyydestä, pissan vahvuudesta jne. varmemman tuloksen saat, kun odotat vähän pidempää.
mulla eka raskaus näytti plussaa jo 4pv, ennen odotettuja menkkoja, ja tuli ihan vahva plussa. toisesta pystyin tekemään testi vasta, viikko menkkojen pois jäännin jälkeen ja plussa oli selvä, mutta haaleampi kuin ekasta.

Teitkö nyt iltapissasta? Monen tunnin rakkoaika? Olitko tankannut kovasti nesteitä ennen testin tekemistä, ts. oliko pissa laimeaa? Nämähän vaikuttaa, kuten myös se oviksen ajankohta, tiedätkö sitä? Voi tulla vielä negaa tai haamuja, eikä ole edes poikkeuksellista :) Mä tekisin heti huomenaamulla uuden testin ekasta pissasta, mut joku fiksumpi ja malttavaisempi ehkä odottais ylihuomiseen tai viel pidempääkin... :D

Ei, koska ellei tulossa olisi ivf-plussa, et voi tietää tarkalleen milloin hedelmöittyminen on tapahtunut jos on, ja se voi olla myöhemmin kuin tasan 2vk sitten joka on ohjeaika testeissä, ja siltikin on aina ne henkilökohtaiset erot :)

Pissa tais kyllä aika laimeaa olla kun hätäseen testin tein :D Taidan tehdä aamulla uuden. Sain plussan esikkoa odottaessa 2pv ennen menkkojen alkamista ja oli kyllä vahva siksi kyselen että voiko olla ettei näy ja onko kellee näin sattunut. Ovis aika tarkaan 14pv menkkojen jälkeen.

mulla on aikaisintaan testi näyttänyt hailakkaakin hailakamman haamun kun menkat on olleet myöhässä 4pv vaikka oon aamupissasta testin tehnyt.Jaksuja piinaavaan odotteluun:)

Uusimmat

Yhteistyössä