Mammat huutaa yhä korkeampia summia tästä ticketistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset ostaa huutonetistä uusia ticketin haalareita korkeammalla hinnalla kuin mitä saa muualta netistä ostettua ja maksaa vielä postarit päälle.

[QUOTE="a p";24580300]Minäkin ostan ihania lastenvaatteita ja rahalla, mutta en ymmärrä kuinka joku laittaa lapselleen ton nimisen haalarin, sehän on aivan karmiva nimi.[/QUOTE]

Samaa mieltä!!

Ihmettelen minäkin. Miten kukaan on niin hullu, että maksaa käytetystä haalarista noin paljon!!! Uudesta voisin maksaakin, en tosin mielelläni, mutta en mistään käytetystä ja kuluneesta puvusta.

Mutta olihan ostaja loppujen lopuksi ollut tyytymätön ostokseensa. Haalari ei ollutkaan vastannut kuvausta ja ostaja antoi myyjälle neutraalin palautteen.

En kyllä käytetystä maksaisi noin paljoa, ihan hullua hommaa.

[QUOTE="Jag";24666668]Kertokaa tyhmälle, miksi sama ihminen tarjoaa peräkkäin korkeampaa hintaa, vaikka kukaan ei ole välissä tehnyt korkeampaa huutoa?[/QUOTE]

Siinä on siis joku laittanu automaattisen korotuksen, joka näkyy huutohetkellä niin, että se automaatin laittaja on voittajana viivan alapuolella ja huutajalle tulee ilmoitus, että automaatti ohitti sut. Sit se huutaja huutaa uudestaan ja taas tulee ilmo, että automaatti ohitti sut jälleen. Tälleen jatkaen tulee samalta henkilöltä peräkkäisiä huutoja, joka näyttää siltä, että yksinään korottelee sitä, vaikka totuus on toinen. Joku voi kokeilla vaikka kymmenen kertaa putkeen, kunnes toisen asettaman automaatin yläraja tulee täyteen ja tuo kymmenen kertaa putkeen huutava pääsee vihdoin automaatin ohi voittajaksi sillä hetkellä. Got it?

Voi pyhä jysäys mikä hinta haalarista
a010.gif
Nätti tuo haalari kieltämättä on, mutta käytetty kuitenkin on aina käytetty, oli se mitä merkkiä tahansa.

Mä en kyllä käsitä tätä "en laittais lapsen päälle vaikka maksettais" :D

Mitä hittoa te sitten niille puette?

Ottaen huomioon, että suuri osa kuitenkin toitottaa että "meille kelpaa mikä tahansa markettihaalari, emme juokse vaatteiden perässä, jne". Sitten onkin tosi tarkkaa, ettei meille tota haalaria tuu tai haalarissa ei saa lukea sitä eikä tätä (jos vaikka kyseessä olisikin joku ns kalliimpi haalari)".

Makuasioitahan toki nämä ovat ja toki saa olla haalareita mistä itse ei tykkää. Mutta aika tyyppejä on, jos ei suostu vaatetta kokeilemaankaan :) Kyllä minä rahasta voin koettaa lapsella haalaria mistä en ulkoisesti pidä.. :D

Mutta olihan ostaja loppujen lopuksi ollut tyytymätön ostokseensa. Haalari ei ollutkaan vastannut kuvausta ja ostaja antoi myyjälle neutraalin palautteen.

En kyllä käytetystä maksaisi noin paljoa, ihan hullua hommaa.

Tjaah...Mä taas uskon, että kyse on ennemminkin siitä, että vasta huudon sulkeuduttua ( tai tätä ketjua lukiessa ;) ) on voittohuutajalle todella valjennut, minkä summan on käytetystä haalarista maksamassa ja sitten on vituttanut niin paljon, että on pakko hiukan valittaa jostain.

Yhteistyössä