V
vv
Vieras
Aika hassua, että käytetty ylittää uuden hinnan
Lienee kovasti mieleinen kuosi kun tarjotaan noin hurjasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika hassua, että käytetty ylittää uuden hinnan
Joo tuon mäkin huomasin, yks huutaa kilpaa yksinään, mikä pointti??
sinistä kuosia saa uutena hintaan 115.
Mie ajattelen sitä toiselta kantilta. Ovat taivaallisen hyviä, eli tuovat taivaallisen hyvän olotilan päällä.tosiaankin karmiva nimi... lippu taivaaseen .... ihan kuin kuolemaa lapselleen odottas...
Hieno haalarihan se on ja vielä uudenveroisessa kunnossa, en mä näe siinä mitään väärää jos kyseiseen haalariin oikein ihastuu, niin kyllä silloin siitä voi maksaa vähän enemmän kuin on järkevää![]()
Ja kivahan se on kun lapsella ei ole samanlaista haalaria kuin joka toisella, tuota kuosia tuossa värissä en ole tainnut nähdä missään.
Mulla oli tuo malli 2-osaisena aikoinaan kummassakin värissä (2-osaisena ovh 230e)... Mulla tuli ne tulivat maksamaan noin 45euroa ja ehkä 70e (toisen myin kaverille halvalla). Huutiksessa olisin siis päässyt 0euroon helposti. Ehdottomasti kannattaa ostaa alesta hittisävyt, koska ne ovat sekä hyvä päällä, että lopulta halpoja käyttää. Toki aina ei alesta niitä enää saa.
Malli on siis useamman vuoden vanha. Mutta paras ticket mikä meillä on ollut. Kangas oli aivan superhyvä ja kestää käytettynäkin hyväkuntoisena eteenpäin... Toki tuossa on erittäin kallis myyntihinta, tavallisesti noista on saatu huutiksessa noin 100e käytettynä.
Ticketin viime vuoden othellot on ticetin nettikaupassa 108,75