MAMMUTTIMARKKINAT, mitä meinasitte ostaa sieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lemmenlaiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halvalla on Lassietec irronnu, jos 40 euroa. Älä vaihda, se tarjoushaalari on vain vettä hylkivä, mutta kastuu läpi. Lassietec taas on kosteudenpitävä ja on myös erittäin kestävää kangasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lassietec on parempi:
Lassietec on sellainen vedenpitävä (vertaa reimatec), tuo toinen lassien puku on vaan se kulutustakestävä, vai oliko se kumikankainen? Kuitenki tuo lassieTEC on parempi.

pojalla oli viime talvena lassien supratech, tarkoitiko sitä? tosi hyvä puku,ei päästänyt kosteutta läpi ja piti pojan lämpösenä. ja puku edelleen kuin uusi :attn:

harmi että nyt pieni... varmasti ostan samanlaisen täksi talveksi ja esikoiselle kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Lassietec on sellainen vedenpitävä (vertaa reimatec), tuo toinen lassien puku on vaan se kulutustakestävä, vai oliko se kumikankainen? Kuitenki tuo lassieTEC on parempi.

pojalla oli viime talvena lassien supratech, tarkoitiko sitä? tosi hyvä puku,ei päästänyt kosteutta läpi ja piti pojan lämpösenä. ja puku edelleen kuin uusi :attn:

harmi että nyt pieni... varmasti ostan samanlaisen täksi talveksi ja esikoiselle kanssa =)

supratec on tietääkseni eri asia

Lassien Supratech on eri puku, kuin Lassietec. Supratech on myös hyvä, mutta siinä ei ole teipattuja saumoja, eikä se ole samaa vedenpitävää kangasta. Supratech tietysti halvempi. Meillä on ollut molempia ja oon ollu tosi tyytyväinen.

Lassietec-rukkaset, niin välikausi- kuin topparukkasetkin on kyllä aivan mainioita, tosi lämpimiä, eivätkä kastu sitten millään läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ai..minä kun oikein ole perillä näistä... :D

ai..minä kun oikein ole perillä näistä... :D

Kuka on keksinyt että noilla puvuilla on pakko olla sata ja yks nimeä? :whistle:

Noita Paxin kenkiä mäkin mietin. Eccoa ollu tähän asti (siis sandaalit ja kevätkengät) ja olin ostanu täks talveks Vikingin goretexit mut nepä onkin viel mokomat liian isot. :headwall:

Tost broileripiirakasta... mun on kans pakko heittää tähän mun lempparipiirakan ohje, saanhan?

sinihomejuuston ystävän broileripiiras

Pohja.
100g margariinia
2dl hiivaleipävehnäjauhoja
1dl 4-viljan hiutaleita
1tl leivinjauhetta
1/2tl suolaa
1/2dl vettä

täyte:
n.300g broilerin filesuikaleita
2dl sipulikuutioita
1rkl öljyä
1 pieni (100g) paprika
1tlk (425g) päärynänpuolikkaita
1/2pkt (a'125g) sinihomejuustoa
2 munaa
2dl maitoa tai kevytkermaa
1/4tl suolaa
ripaus mustapippuria
1/2dl persiljaa

Pohja:Sekoita kuivat aineet keskenään. Nypi rasva joukkoon. Lisää vesi ja sekoita tasaiseksi taikinaksi. Taputtele taikina piirasvuoan(halk.26cm) pohjalle ja reunoille. Siirrä vuoka jääkaappiin täytteen valmistuksen ajaksi.
Täyte: Ruskista broilerin suikaleet öljyssä. Lisää joukkoon sipulit ja kuullota hetki. Kuutioi paprika. Valuta päärynät ja leikkaa ne kapeiksi lohkoiksi. Levitä broileri-sipuliseos ja päärynät pohjan päälle. Ripottele pinnalle paprikakuutiot ja murennettu homejuusto. Vatkaa munien rakenne rikki ja lisää joukkoon maito, suola, pippuri ja hienonnettu persilja. Kaada seos vuokaan. Paista 200 asteessa n.35min uunin alimmalla tasolla.

Mä oon kyl tehny ton ilman paprikaa ja päärynän tilalla käytän useimmiten persikkaa. :p

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Oon vissiin ostanu joka vuosi lassie-haalarit ja luotan siihen, että ne on tänäkin vuonna tarjouksessa. Tietääkö joku?

(joo, ihan oikeasti meidän lapset käyttää lassieita, varmaan niitä kiusataan sitte pulkkamäessä)

29,90e näytti olevan tuossa mainoksessa ilmoitus Lassien Supratwilleistä.

Onko toi parempi kun lassie tec? Aattelin vaan kun ostin tecin ja makso 40e.

Mäkin ostin eilen Lassietecin! :ashamed: :kieh: Hitsi, ois pitänyt odottaa... tai jos tuo ei sitten ole yhtä hyvä...

ei kai toi halvempi voi parempi olla, kun ei ole edes vedenpitävä kuten -tec ja oikea hintakin vaan kympin enemmän. katsokaa hyvät ihmiset edes niitä.

palauta se eilinen ja osta sit uusix. tietty jos laput viel kiinni ja kuitti tallessa!

Itseasissa laput ovat vielä kiinni ja kuitti taitaa olla jossain...? mutta onkohan tuo halvempi sitten yhtä hyvä??????

Oon vissiin ostanu joka vuosi lassie-haalarit ja luotan siihen, että ne on tänäkin vuonna tarjouksessa. Tietääkö joku?

Mäkin ostin eilen Lassietecin! :ashamed: :kieh: Hitsi, ois pitänyt odottaa... tai jos tuo ei sitten ole yhtä hyvä...

ei kai toi halvempi voi parempi olla, kun ei ole edes vedenpitävä kuten -tec ja oikea hintakin vaan kympin enemmän. katsokaa hyvät ihmiset edes niitä.

Itseasissa laput ovat vielä kiinni ja kuitti taitaa olla jossain...? mutta onkohan tuo halvempi sitten yhtä hyvä??????

Oho, tuli väärään väliin äsken tekstit.

Mut joo, rukkaset vois ostaa. Ja oonko ainoo jok aedes harkitsee noita toppasaappaita?

Oho, tuli väärään väliin äsken tekstit.

Mut joo, rukkaset vois ostaa. Ja oonko ainoo jok aedes harkitsee noita toppasaappaita?

Joo, mä käyn ostaa nuo kengät heti kun vain jaksan :ashamed: Hitsi kun laiskottaa...

Meinasin kanssa kanaa hakea mutta huomasin sen olevan paistisuikaletta=(
Syökö joku tosiaan vapaaehtoisesti tuota rönttikanaa mistä puolet sulaa pannulla ja jäljelle jää vaan jänteet??
Itse en suostu syömään kuin fileesuikaletta,kuitenkaan se ei paljoa kallimpaa ole.

Mie menin pahaa aavistamatta tänään piiiitkästä aikaa cittariin ruoka-ostoksille (yleensä käyn lähikaupassa).

Tulihan tuolta sit ostettua vaikka mitä :ashamed: Tuulihousut esikoiselle, hanskoja, korisetti, dvd lahjaks pojalle ja sit sellanen muovailumassa pyramidi pienille pojille (olivat aivan innoissaan)... ja vielä muutaman päivän ruuat päälle... ja visa vinkui :ashamed:

Yhteistyössä