Mamu käytti 14-vuotiasta tyttöä seksuaalisesti hyväkseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ketkäs pistää hanttiin ettei niistä paskoista päästä eroon? Ketkä raahailee pitkin päiväkoteja ja kouluja ja ketkä piilottelee täällä laittomasti olevia? Ketkäs painosti juurikin teini-iässä olevia tyttöjä tutustuun ja ystävystyyn turvapaikanhakija "nuorukaisten" kanssa? Kun pitää hyväksyä ja ymmärtää? Te vingutte kiintiöpakolaisten määrää isommaksi mutta tuleeko tällä hetkellä kiintiöpakolaisstatuksella pelkästään naisia ja lapsia? Jos ei niin kenenkäs päätös se on? Miksi koko voimavara ei keskity heihin vaan määrää pitäisi lisätä ilman että siltikään on taetta siitä että naiset ja lapset saisivat yhtään enempää apuja?

en tiedä, sä ilmeisesti osaat kertoa. Mä en ainakaan sellaista tee, enkä tunne yhtäkään joka niin tekisi.

JA taas siirtyi keskustelu suvakkien haukkumiseen sen sijaan et mietittäis miten lapsille pitäisi asioista puhua enemmän ja enemmän huolehtia siitä ettei tällaisia asioita kävisi.
On tietysti helpompaa sanoa mamut sitä mamut tätä ja unohtaa kokonaan se tosiasia et ne ei ole ainoita. Teemme lapsille karhunpalveluksen jos asiasta ei puhuta laajemmin, ja tehdä selväksi et vieraiden mukaan EI mennä. ja et viina ym ei kuulu lasten ja nuorten elämään, vaikka sen kanssa itse ollaan teininä läträtty niin nyt tiedämme paremmin.
Ja pois palstalta ja menkää kysymään siltä lapselta et mitä sille OIKEESTI kuuluu.

JA taas siirtyi keskustelu suvakkien haukkumiseen sen sijaan et mietittäis miten lapsille pitäisi asioista puhua enemmän ja enemmän huolehtia siitä ettei tällaisia asioita kävisi.
On tietysti helpompaa sanoa mamut sitä mamut tätä ja unohtaa kokonaan se tosiasia et ne ei ole ainoita. Teemme lapsille karhunpalveluksen jos asiasta ei puhuta laajemmin, ja tehdä selväksi et vieraiden mukaan EI mennä. ja et viina ym ei kuulu lasten ja nuorten elämään, vaikka sen kanssa itse ollaan teininä läträtty niin nyt tiedämme paremmin.
Ja pois palstalta ja menkää kysymään siltä lapselta et mitä sille OIKEESTI kuuluu.
Itse asiassa ei muuten siirtynyt.

Itse asiassa ei muuten siirtynyt.
Kävin kysäsemässä, hyvää kuuluu, leikkivät kuulemma petseillä ja jumppasivat salissa. Olivat piirtäneet myös omakuvat.

niin, eli pakomatka oli se tärkein asia tässä ketjussa, ei seuraavan mahdollisen uhrin välttäminen meidän vanhempien ottaessa enemmän vastuuta? okei, sori mä käsitin väärin mikä olikaan se tärkein asia

No kaikki vanhemmat eivät ota vastuuta. Senkö halusit kuulla? Tämä ei kuitenkaan millään tavalla oikeuta lasten raiskaamista. Briteistä tiedetään, että mamu-ukot kohdistavat groomaustaan nimenomaan ns. huonompien perheiden tyttöihin, joista ei kotona välitetä. Tällainen asia ei voi olla vain vanhempien huolenpidon vastuulla.

No kaikki vanhemmat eivät ota vastuuta. Senkö halusit kuulla? Tämä ei kuitenkaan millään tavalla oikeuta lasten raiskaamista. Briteistä tiedetään, että mamu-ukot kohdistavat groomaustaan nimenomaan ns. huonompien perheiden tyttöihin, joista ei kotona välitetä. Tällainen asia ei voi olla vain vanhempien huolenpidon vastuulla.

ja siksi asiasta ei voitu tässä ketjussa puhua vaan piti lässyttää mamukarkas juttuja?

juu, mä luovutan, ei teitä näytä kiinnostavan muuttaa asioita, älämölö on niin paljon helpompaa kun siinä ei tarvitse ajatella.

ja siksi asiasta ei voitu tässä ketjussa puhua vaan piti lässyttää mamukarkas juttuja?

juu, mä luovutan, ei teitä näytä kiinnostavan muuttaa asioita, älämölö on niin paljon helpompaa kun siinä ei tarvitse ajatella.

No miksi se sitten lähti Keski-Eurooppaan, kun alkoi maa täällä polttaa jalkojen alla? Syyttömän ei tarvitse paeta.

Jos Oulun vokissa oli huonoa ruokaa?

Mutta eikö siellä ollutkin? Mamu-ukko esitteli kaurapuuroa ja kertoi, että tämä on koirien ja naisten ruokaa. Fiksuimmilla älytti jo silloin, mistä oli kyse. Emma Kari vain hymisteli, että kyllä saa ruoasta valittaa. No kerro se Darfurin orvoille...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jos se ei hänen kulttuurinsa mukaan ollut väärin? Ketä me ollaa rasisteina tosia tuomitsemaan?
Niin juuri! Heillä se on tavallista, pitävät vaan vähän nuoremmista. Arabiankielisessä fb-ryhmässäkin syytettiin tyttöjä. Rasistit saavat vain lisää valtaa! Suomalaisen tytön paikka on kotona ja peittävästi puettuna. Pois kaduilta saalistamassa vainoa pakenevia miehiä/poikia!

Yhteistyössä