M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Johan tosta oli eilen uutisoitu, silloin se tosin oli epäily vasta (ellei ollut toinen tapaus). Minua ihmetyttää, ettei tyttö huutanut apua.
Se keskeytettiinkin heti alkuunsa, millä siitä ihminen mitään tekee ennenkon on näytöt siihen että voi tehdä jotain. Ja hyvä että kuljettaja ymmärsi kun hänelle huudettiin että pysähdy seuraavalle pysäkille ja odota ovet kiinni poliisit tulee siihen. Jos nyt sen verran vielä kerron tapauksesta että siihen puututtiin heti kun kuului huuto Lopeta päästä irti ! meinaan samantien nousin bussissa ylös ja huusin miehelle että irroittaa otteensa tytöstä jonka jälkeen toinen matkustaja vei tytön sivuun kun me pari muuta katottiin että tekijä ei siitä pääse enää lähellekkään tyttöä ja soitettiin hätäkeskukseen.
Tosin ymmärrän kommentit ja totesi bussissa kovaan ääneen kun tapaus oli ohi että se on he*****n hienoa kuinka väliipitämättömiä osataan olla mutta miettikää siitä näkökannasta että sama sattuis omalle kohdalle. bussissa oli 3 ihmistä lisäkseni jotka puuttuivat tilanteeseen ja noin 10 tai enemmän jotka istuivat paikoillaan ja tietenkin kuski joka pysähtyi ja piti ovet säpissä.
nimimerkki Kanssamatkustaja
Johan tosta oli eilen uutisoitu, silloin se tosin oli epäily vasta (ellei ollut toinen tapaus). Minua ihmetyttää, ettei tyttö huutanut apua.
koska he olivat taaimaisilla penkeillä minne kukaan ei nähnyt ja jos tyttö sai huudettua vasta kun rikos on jo käynnissä miten siihen voi puuttua ajoissa ja helppo se on muita arvostella mielestäni puutuimme asiaan hienosti heti kun havaitsimme mitä sielä tapahtui. tai siis minä+ kuski + 3 muuta kanssa matkustajaa. Ja sitten tietty ne kymmenkunta jotka olla möllöttivät saisivat hävetä
nimimerkki kanssa matkustaja