Taas mamu on raiskannut todella nuoren teinitytön.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuurinen Turku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruotsissakin tapahtuu nykyään yhtä paljon raiskauksia suhteutettuna väkilukuun kuin monissa Afrikan maissa, vielä huolestuttavampaa on se, että jopa yli 80% näistä raiskauksista on maahanmuuttajien tekemiä.

Tämä on tällä poltiikalla myös rakkaan kotimaamme tie, valitettavasti.

Taistele hyvän asian puolesta, vaikuta ja äänestä sydämestäsi - Sinä päätät mikä on kohtalomme ja millaisen tulevaisuuden annamme jälkeläisillemme.

Suomessa saa rikoksista paljousalennusta, muualla maailmassa tuntuu menevän juuri toisinpäin, paljon rikoksia -> isompi tuomio, ja niin sen pitäisi mennäkin.

Kohta rikollisilla on varmaan pizzerioista tuttu passi, jonka täyttämisen jälkeen saa aina tehdä yhden rikoksen läpi sormien, tai sitten jonkinsortin etukuponkeja tyyliin murha tapon hinnalla. tms.

Seki vielä että näille rikoksia tehtaileville maahanmuuttajille tämän maan oikeus on lähinnä vitsi.

Vankilatki on näille mamuille kuin hotelleja täysylläpitoineen.

[QUOTE="vieras";28563414]Suomessa saa rikoksista paljousalennusta, muualla maailmassa tuntuu menevän juuri toisinpäin, paljon rikoksia -> isompi tuomio, ja niin sen pitäisi mennäkin.

Kohta rikollisilla on varmaan pizzerioista tuttu passi, jonka täyttämisen jälkeen saa aina tehdä yhden rikoksen läpi sormien, tai sitten jonkinsortin etukuponkeja tyyliin murha tapon hinnalla. tms.[/QUOTE]

"Tapa kaksi, istu yksi."

Mä luin tämän jutun ja jäin miettimään. Raiskaajille kuuluu ehdottomasti tuomio ja tuoimiot saisivat olla kovempiakin. Tässä nimenomaisessa tapauksessa alkoi vain epäilyttää, että äiti on päätynyt paikalle. Mistä voidaan tietää, ettei tyttö ole itse halunnut?

[QUOTE="vieras";28563450]Mä luin tämän jutun ja jäin miettimään. Raiskaajille kuuluu ehdottomasti tuomio ja tuoimiot saisivat olla kovempiakin. Tässä nimenomaisessa tapauksessa alkoi vain epäilyttää, että äiti on päätynyt paikalle. Mistä voidaan tietää, ettei tyttö ole itse halunnut?[/QUOTE]

14-vuotias lapsi kyseessä.

[QUOTE="vieras";28563450]Mä luin tämän jutun ja jäin miettimään. Raiskaajille kuuluu ehdottomasti tuomio ja tuoimiot saisivat olla kovempiakin. Tässä nimenomaisessa tapauksessa alkoi vain epäilyttää, että äiti on päätynyt paikalle. Mistä voidaan tietää, ettei tyttö ole itse halunnut?[/QUOTE]
Lapsen haluaminen on sivuseikka. Raikaamise hyväksikäytöstä erottaa kuitenkin pakottaminen ja tässä sen on todetu tapahtuneen. Keinot ovat ihan samat kuin aikuisten tapauksissa.

[QUOTE="vieras";28563165]Eli raiskaukset ja ihmisten alistaminen sekä uhraaminen on ihan ok?[/QUOTE]

Tekstisi tuo mieleen sotapropagandan jossa hyökkäys oikeutetaan vetoamalla vihollisen demonisuuteen ja naisten puhtauden säilyttämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tämä on niin nähty;28563558:
Tekstisi tuo mieleen sotapropagandan jossa hyökkäys oikeutetaan vetoamalla vihollisen demonisuuteen ja naisten puhtauden säilyttämiseen.

Se on ihan sama miltä minun mielipiteeni sinusta näyttää. Se on kuitenkin totuus että monikulttuurisuudesta joutuu moni kärsimään. Minä olen uhrien puolella, sinä et.

Minä taistelen kotimaani puolesta, kyllä, mutta ennenkaikkea sen takia, ettei yksikään viaton lapsi tai nainen joudu kärsimään muiden tyhmyydestä.

Jos se on sinun mielestäsi sotapropagandaa, niin olkoon niin.

Nyt kyllä mamut ja heidän hyysärinsä demonisoivat ihan väärää porukkaa.

[QUOTE="vieras";28563593]Se on ihan sama miltä minun mielipiteeni sinusta näyttää. Se on kuitenkin totuus että monikulttuurisuudesta joutuu moni kärsimään. Minä olen uhrien puolella, sinä et.

Minä taistelen kotimaani puolesta, kyllä, mutta ennenkaikkea sen takia, ettei yksikään viaton lapsi tai nainen joudu kärsimään muiden tyhmyydestä.

Jos se on sinun mielestäsi sotapropagandaa, niin olkoon niin.[/QUOTE]

Kyllä tämä persefinni on sitten hyvä ihminen. Sniif.

[QUOTE="vieras";28563610]Kiitos kohteliaisuudesta, aknepylly.[/QUOTE]

Sinulla on kakkavaippaa ja aknepyllyä, näiden nimitysten lisäksi paljon muutakin tuohon suuntaan viittaavaa.

Joku psykiatri voisi jopa vetää johtopäätöksen, että olet hmmm! sairaalloisen kiinnostunut noista asioista.

[QUOTE="vieras";28563620]Sinulla on kakkavaippaa ja aknepyllyä, näiden nimitysten lisäksi paljon muutakin tuohon suuntaan viittaavaa.

Joku psykiatri voisi jopa vetää johtopäätöksen, että olet hmmm! sairaalloisen kiinnostunut noista asioista.[/QUOTE]

Sinä itse tuot joka viestissä persefinnisi kaikkien tietoisuuteen ja kehtaat vielä minua haukkua pervoksi?

Oikeasti, kasva aikuiseksi, tällöin minun ei tarvitsisi enää keskustella kanssasi sillä ainoalla tavalla, jota sinä ymmärrät.

Mielestäni tähän aiheeseen ei tarvita ulkomaalaisten tekemiä rikoksia. Tällä hetkellä suomalaisten toimeentulotuenhakijoiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Pienituloisia on Suomessa 704.000. Kysymys kuuluu kumpiako meidän pitäisi tukea, maahanmuuttajia vai kotimaisia hädänalaisia?

Valtaosa näistä ihmisistä on joutunut ko. tilanteeseen ilman omaa syytään. Isot yhtiöt ovat pitkään irtisanoneet työntekijöitä, uusia töitä ei vain ole.

Näinollen rikoksia tai ei, meillä ei vain ole varaa elättää vielä muidenkin maiden avuntarvitsijoita.

[QUOTE="vieras";28563593]Se on ihan sama miltä minun mielipiteeni sinusta näyttää. Se on kuitenkin totuus että monikulttuurisuudesta joutuu moni kärsimään. Minä olen uhrien puolella, sinä et.

Jos se on sinun mielestäsi sotapropagandaa, niin olkoon niin.[/QUOTE]

Siinähän sitä taas tuli.

[QUOTE="vieras";28563639]Sinä itse tuot joka viestissä persefinnisi kaikkien tietoisuuteen ja kehtaat vielä minua haukkua pervoksi?

Oikeasti, kasva aikuiseksi, tällöin minun ei tarvitsisi enää keskustella kanssasi sillä ainoalla tavalla, jota sinä ymmärrät.[/QUOTE]

Persefinni on ihan tavallinen nimitys perussuomalaisille, on yleisessä käytössä. =)

Sen sijaan sinä olet täysin pervo. Monessa suhteessa. Toivottavasti lapsia ei asu kanssasi samassa taloudessa.

Niinpä, Suomesta ei voi tehdä koko maailman sosiaalitoimistoa, koska rahat ovat jo nyt loppu ja joudumme ottamaan syömävelkaa. Näin ei voi jatkua enää montaa vuotta.

[QUOTE="vieras";28563667]Persefinni on ihan tavallinen nimitys perussuomalaisille, on yleisessä käytössä. =)

Sen sijaan sinä olet täysin pervo. Monessa suhteessa. Toivottavasti lapsia ei asu kanssasi samassa taloudessa.[/QUOTE]

Näin asiallisesti persufoobikko osaa keskustella ketjun aiheesta. Heikot on eväät...

[QUOTE="vieras";28563667]Persefinni on ihan tavallinen nimitys perussuomalaisille, on yleisessä käytössä. =)

Sen sijaan sinä olet täysin pervo. Monessa suhteessa. Toivottavasti lapsia ei asu kanssasi samassa taloudessa.[/QUOTE]

Ensimmäinen lauseesi osoittaa taas sinusta kaiken oleellisen.

En koe olevani mitenkään erityisen pervo ihminen, toki pieni leikkimielisyys on vain hyvästä.

Lapsiakin on useampi, samassa taloudessa vieläpä.

[QUOTE="vieras";28563677]Näin asiallisesti persufoobikko osaa keskustella ketjun aiheesta. Heikot on eväät...[/QUOTE]

Voi juma... sinä sitten jaksat. Lopeta nyt jo. :kieh:

Tee jotain muuta välillä. Lähde vaikka happihyppelylle ulos. Katsos siellä on upea hellesää. Hommaa koiranpentu, jota voit ulkoiluttaa ja jonka kanssa voit leikkiä. Se vie sinun ajatuksesi pois normaalista ajatuksenjuoksusta ainakin joksikin aikaa.

Sinä tarvitse apua. Olet fanaatikko, mutta et edes tajua sitä.

[QUOTE="vieras";28563706]Voi juma... sinä sitten jaksat. Lopeta nyt jo. :kieh:

Tee jotain muuta välillä. Lähde vaikka happihyppelylle ulos. Katsos siellä on upea hellesää. Hommaa koiranpentu, jota voit ulkoiluttaa ja jonka kanssa voit leikkiä. Se vie sinun ajatuksesi pois normaalista ajatuksenjuoksusta ainakin joksikin aikaa.

Sinä tarvitse apua. Olet fanaatikko, mutta et edes tajua sitä.[/QUOTE]

MOT

[QUOTE="vieras";28563669]Niinpä, Suomesta ei voi tehdä koko maailman sosiaalitoimistoa, koska rahat ovat jo nyt loppu ja joudumme ottamaan syömävelkaa. Näin ei voi jatkua enää montaa vuotta.[/QUOTE]

Arvaapa mitä tapahtuu sillä hetkellä kun eläkirstussa olevat rahat on käytetty. Luku on laskettavissa kun laskee varat /eläkeläiset ja tulevina vuosian eläkkeelle jäävät.

Ehkäpä siinä onkin Kreikka tukien pohja-ajatus, (saatan olla väärässäkin), kun ollaan valmiiksi ***aukisia niin ehkä Kreikka maksaa meidän tukemme takaisin sitten kun napsahtaa. Asiassa on vain yksi huono puoli, Suomen velka on rutosti isompi kuin Kreikka tuki, eli siinä kohti iskee varmaan kaikkien ''leikkausten äiti''.

Yhteistyössä