Hyvä että nämä mamutkin nyt saavat tuomioita ja alkaa laki olemaan edes suht sama kuin kantaväestölle.
Liian kauan jo muutenkin mamut saaneet hillua meillä Suomessa sillä että alkavat huutamaan ja syyttämään meitä rasisteiksi vaikka heitä mahdollisesti kohteliaasti ohjeistaa oikein tekemään.
Eiköhän mamut ole jo ihan tarpeeksi saaneet hillua sillä että saa väärin tehdä kun muut saa pelätä rasisti syytettä.