Mamu-talkkari ei kelvannut Salossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaah!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24581402]Et osaa sanoa montako mamua Suomeen, mutta kuitenkin jaksat päättömänä kanana vouhkata vapaan maahanmuuton puolesta.:D[/QUOTE]

Etsi yksikin lause/merkintä/postaus multa, jossa olen vauhkonnut vapaan maahanmuuton puolesta. Kipasepa ja tuu sitten sanomaan.

[QUOTE="vieras";24581415]Mä asun riittävän kaukana kaltaisteni varakkaiden ihmisten kanssa monikulttuurisista "onneloista". Toivottavasti sinäkin pääset joskus ihmisten ilmoille paskasakin seasta bd.[/QUOTE]

Mä asun tällä hetkellä talossa, jossa asuu hyvin varakkaita ihmisiä ympäri maailman. Hyvin monikulttuurisessa ympäristössä ja kaupunginosassa toki.

Jep, nimby tietenkin. Harmi vaan, että kämppä on työnantajan osoittama, mutta voinhan mä toki tänne jonkun tuosta naapuritalosta pyytää kaveriksi. Veikkaan että kattosivat kummissaan ja käskisivät kotiin.

Ja mä en asu Suomessa edelleenkään.

[QUOTE="vieras";24581378]Ei kiitos. Mulla on varaa asua muuallakin kuin kaupungin vuokrakasarmissa paskasakin seassa, mut onnea vaan sulle, sitä tulet tarvitsemaan...[/QUOTE]

Kiitos vain, viihdymme täällä mainiosti! :D Kaikki palvelut lähellä, rauhallista, luontoa ja ranta lähellä, uusi ja toimiva koti jne. En ikinä asuisi missään pöheikössä keskellä ei mitään, joten miksipä vaihtaisin tätä mihinkään muuhun!
Sinun kaltaista paskasakkia löytyy varmasti noista muutamista "kuppiloista", mutta ei ole minun kantapaikkoja eikä mitenkään häiriöksi.

Suomalaiset:

Kokonaismäärä n. 6,5 miljoonaa.

Suomi (4 900 000)
Yhdysvallat (700 000)
Ruotsi (446 000)
Kanada (140 000)
Brasilia (90 000)
Venäjä (34 050)
Norja (15 000)
Viro (11 000)

Aika paljon suomalaisia asuu esim. yhdysvalloissa.

[QUOTE="vieras";24581785]Suomalaiset:

Kokonaismäärä n. 6,5 miljoonaa.

Suomi (4 900 000)
Yhdysvallat (700 000)
Ruotsi (446 000)
Kanada (140 000)
Brasilia (90 000)
Venäjä (34 050)
Norja (15 000)
Viro (11 000)

Aika paljon suomalaisia asuu esim. yhdysvalloissa.[/QUOTE]
Onko tuo perimäselvitys vai suoria elossa olevia maahanmuuttajia?

[QUOTE="vieras";24581333]
Montako sinä olet valmis ottamaan Suomeen: kaikki halukkaat vai onko olemasa jokin yläraja minkä jälkeen pannaan rajat kiinni?[/QUOTE]

Suunnilleen nykyinen tahti on hyvä.

Yhteistyössä