J
jep
Vieras
verraten edellisees(en jaksa kopioida tota kaikkea)-en minäkään tiedä ketään joka tollasia rahoja saa kuukaudessa-hirvittävä summa! Hyvä jos minä ja mies saadaan yhteensä toi summa työssäkäyvinä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ovatko italialaiset rasisteja kun eivät maksa mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja opiskeleva äiti:Älytöntä!!
Itse opiskelen ja tuloni koostuu satunnaisista keikkahommista sekä naurettavan pienestä opintotuesta+lapsilisät. Mieheni pienehköllä palkalla tässä kituutetaan joka kuukausi.
Kyllä pistää raivostuttamaan tällainen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Arvoisat mammat. Vuoden kuluttua on seuraavat vaalit ja silloin voitte vaikuttaa maamme mamupolitiikkaan. Älkää äänestäkö nykyisen politiikan jatkamista kannustavia tahoja. On olemassa vaihtoehtoja: Homma ja Persut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Arvoisat mammat. Vuoden kuluttua on seuraavat vaalit ja silloin voitte vaikuttaa maamme mamupolitiikkaan. Älkää äänestäkö nykyisen politiikan jatkamista kannustavia tahoja. On olemassa vaihtoehtoja: Homma ja Persut.
Alkuperäinen kirjoittaja väkivaltaverkkarit:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Arvoisat mammat. Vuoden kuluttua on seuraavat vaalit ja silloin voitte vaikuttaa maamme mamupolitiikkaan. Älkää äänestäkö nykyisen politiikan jatkamista kannustavia tahoja. On olemassa vaihtoehtoja: Homma ja Persut.
Mä en halua silti antaa rahaa niille suomalaisille sossupummeilekkaan joten ääneni menee kokoomukselle. Persut olis muuten hyvä valinta, mutta en omista karjalalippistä tai juo olutta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pientähän tuollaiset mamuille jaettavat rahat ovat: vastineeksi saamme puoli tuntia lumensiirtelyä kasasta toiseen Uudenmaankadulla ja Kaisaniemen puiston rikastuttavat kokemukset naisille. Kyllä siitä jo kannattaa maksaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Huomatkaa että työtön suomalaisperhe saa SAMAT tuet.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Huomatkaa että työtön suomalaisperhe saa SAMAT tuet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja väkivaltaverkkarit:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Arvoisat mammat. Vuoden kuluttua on seuraavat vaalit ja silloin voitte vaikuttaa maamme mamupolitiikkaan. Älkää äänestäkö nykyisen politiikan jatkamista kannustavia tahoja. On olemassa vaihtoehtoja: Homma ja Persut.
Mä en halua silti antaa rahaa niille suomalaisille sossupummeilekkaan joten ääneni menee kokoomukselle. Persut olis muuten hyvä valinta, mutta en omista karjalalippistä tai juo olutta.
Sama meno jatkuu jos annat äänesi kokoomukselle. Olet isojen puolueiden propagandan uhri. He ovat luoneet tuon juntti-imagon persuista ja sinuun se on uponnut täysillä.
Alkuperäinen kirjoittaja imago:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja väkivaltaverkkarit:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Arvoisat mammat. Vuoden kuluttua on seuraavat vaalit ja silloin voitte vaikuttaa maamme mamupolitiikkaan. Älkää äänestäkö nykyisen politiikan jatkamista kannustavia tahoja. On olemassa vaihtoehtoja: Homma ja Persut.
Sama meno jatkuu jos annat äänesi kokoomukselle. Olet isojen puolueiden propagandan uhri. He ovat luoneet tuon juntti-imagon persuista ja sinuun se on uponnut täysillä.
Mun mielestä persut on itse syyllisiä omaan imagoonsa.Aina kun haastatellaan niiden kanattajia niin joku vahvaa murretta puhuva jäpikkä karjalalippis päässä selittää lähibaarin edessä miten se vihaa mamuja.