Mamuille jaetaan Suomessa eniten verorahaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
verraten edellisees(en jaksa kopioida tota kaikkea)-en minäkään tiedä ketään joka tollasia rahoja saa kuukaudessa-hirvittävä summa! Hyvä jos minä ja mies saadaan yhteensä toi summa työssäkäyvinä :(

"usein suomenkielen oppiminen viivästyy, sillä kunnollista kontaktia suomalaisiin ei ole. vaikka maahanmuuttajat käyvätkin säännöllisesti suomen kielen kursseilla, eivät he pääse harjoittamaan kieltään aidoissa tilanteissa."

Tätä varmaan edesauttaa se, että tuodaan koko helvetin suku tänne. Ettei vaan tartte olla tekemisissä suomalaisten kanssa saati puhua suomea. Sitten asutaan niissä omissa slummeissa,syödään omissa ravintoloissa ja nostellaan sosiaalitukia jonka suomalaiset ovat verorahoillaan kustantanteet.<3

Eniten suuttutti se, että Helsinkiläisen yh:n pitäisi tienata lähemmäksi 4000? jotta pääsisi samalle tulotasolle kuin mamut tai sossupummit. Kannustaa tekemään töitä.

Katsoin tuon dokumentin kihisten raivosta. Ei ainakaan lämpimämmäksi tunteet tätä valtiota ja sen ihania mamuja kohtaan tulleet!
Itse taistelen saadakseni minulle kuuluvan sairauspäivärahakorvauksen Kelalta, asiaa käsitellään nyt muutoksenhakulautakunnassa. En voi käsittää miten ihminen, joka on ollut 10 vuotta veronmaksajana ja elättänyt itse itsensä ja perheensä, ei saa rahaa mutta joku mamu saa tuollaisia summia ihan tuosta noin vain!
Kela vain katsoi etten ole ollut työkyvytön, vaikka mulle kolme eri lääkäriä sairausloman on kirjoittanut. Huoh.

Tässä on eilisen MOT:n maahanmuuttajien rahoitusta käsittelevän jakson sisältö kirjoitettuna tekstinä: http://ohjelmat.yle.fi/mot/taman_viikon_mot/kasikirjoitus.
Lue ja järkyty!

dxxpnb.gif

Älytöntä!!
Itse opiskelen ja tuloni koostuu satunnaisista keikkahommista sekä naurettavan pienestä opintotuesta+lapsilisät. Mieheni pienehköllä palkalla tässä kituutetaan joka kuukausi.
Kyllä pistää raivostuttamaan tällainen..

Alkuperäinen kirjoittaja opiskeleva äiti:
Älytöntä!!
Itse opiskelen ja tuloni koostuu satunnaisista keikkahommista sekä naurettavan pienestä opintotuesta+lapsilisät. Mieheni pienehköllä palkalla tässä kituutetaan joka kuukausi.
Kyllä pistää raivostuttamaan tällainen..

meillä oli tossa sama tilanne kun teillä ,ja kyl tosiaan pistää ketuttaan tollanen, et oma kansa saa paljon vähemmän mitä mamut :(

Arvoisat mammat. Vuoden kuluttua on seuraavat vaalit ja silloin voitte vaikuttaa maamme mamupolitiikkaan. Älkää äänestäkö nykyisen politiikan jatkamista kannustavia tahoja. On olemassa vaihtoehtoja: Homma ja Persut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvoisat mammat. Vuoden kuluttua on seuraavat vaalit ja silloin voitte vaikuttaa maamme mamupolitiikkaan. Älkää äänestäkö nykyisen politiikan jatkamista kannustavia tahoja. On olemassa vaihtoehtoja: Homma ja Persut.

Mä en halua silti antaa rahaa niille suomalaisille sossupummeilekkaan joten ääneni menee kokoomukselle. Persut olis muuten hyvä valinta, mutta en omista karjalalippistä tai juo olutta.

Voit olla varma, etten äänestä ketään, joka aikoo jatkaa samaa rataa! Se joka uskaltaa pistää stopin tälle, saa ääneni ja kunnioitukseni.

Vanhasen VM:n ja EK:n huolenaiheena olevat ikääntyvien työntekijöiden ns. lisäpäivät halutaan pois saneerattavilta 58+ potkut saaneilta työntekijöiltä, jotka työllistyvät eritäin harvoin, vaikka heidän on otettava työtä vastaan, jos sitä olis tarjolla. 2008 lisäpäivillä oli n. 13000 ja 2009 10500 henkilöä. Lisäpäiville ei pääse, jos ei ole ollut eläkevakuutetussa työssä vähintään 20 vuotta. Nämä lisäpäivillä olijat saavat normaalia työttömyyskorvausta keskimäärin vähän päälle 1000 eur. He kuitenkin saisivat peruspäivärahaa n. 53 e/kk, jos eivät työllisty, tai tarveharkinnassa ei mitään. todellisuudesa erotus on melko mitätön. Lisäksi eläkeikää ollaan korottamassa, tai periaatteessa kysymys on vain maksujen vähentämistemppu, siitä mitä on sovittu uudessa eläkesopimuksessa alkaen 2005.
Nyt kun katselee lukuja, koskien tätä maahanmuuttopolitiikkaa, joissa Astrid toteaa, että näin on hallitus sopinut toistakymmentä vuotta sitten, että mamuille maksetaan, niin pistelee vihaksi koko tämän hallituksen koijarointi. Nyt on äkkiä saatava hommalle loppu, johan tämän tajuaa tyhmempikin. Mistä helvetistä noin suurelle määrälle loisijoille löytyy tuollaisa summia? Ruotsissa koko verokertymästä 22%. Aivan käsittämätöntä. Edellä mainitut säästötkö on parempi tunkea pakolaismaahanmuuttajille? Tosin eläkesysteemi on vähän eri asia, mutta työttömyyskorvausista vastaa 80%:sti valtio.

Alkuperäinen kirjoittaja väkivaltaverkkarit:

Mä en halua silti antaa rahaa niille suomalaisille sossupummeilekkaan joten ääneni menee kokoomukselle. Persut olis muuten hyvä valinta, mutta en omista karjalalippistä tai juo olutta.

Sama meno jatkuu jos annat äänesi kokoomukselle. Olet isojen puolueiden propagandan uhri. He ovat luoneet tuon juntti-imagon persuista ja sinuun se on uponnut täysillä.

Pientähän tuollaiset mamuille jaettavat rahat ovat: vastineeksi saamme puoli tuntia lumensiirtelyä kasasta toiseen Uudenmaankadulla ja Kaisaniemen puiston rikastuttavat kokemukset naisille. Kyllä siitä jo kannattaa maksaa =)

Pientähän tuollaiset mamuille jaettavat rahat ovat: vastineeksi saamme puoli tuntia lumensiirtelyä kasasta toiseen Uudenmaankadulla ja Kaisaniemen puiston rikastuttavat kokemukset naisille. Kyllä siitä jo kannattaa maksaa =)

kyllä mäkin sellasilla rahoilla tekisin niitä lumitöitä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Huomatkaa että työtön suomalaisperhe saa SAMAT tuet.

Ja siinä tosiaan verrattiin, että Helsingissä työ kannattaa vasta jos saa 3500 e/kk. Ja tämä siis koskee alkuperältään meitä kaikkia.

Sama meno jatkuu jos annat äänesi kokoomukselle. Olet isojen puolueiden propagandan uhri. He ovat luoneet tuon juntti-imagon persuista ja sinuun se on uponnut täysillä.

Mun mielestä persut on itse syyllisiä omaan imagoonsa.Aina kun haastatellaan niiden kanattajia niin joku vahvaa murretta puhuva jäpikkä karjalalippis päässä selittää lähibaarin edessä miten se vihaa mamuja.

Alkuperäinen kirjoittaja imago:

Mun mielestä persut on itse syyllisiä omaan imagoonsa.Aina kun haastatellaan niiden kanattajia niin joku vahvaa murretta puhuva jäpikkä karjalalippis päässä selittää lähibaarin edessä miten se vihaa mamuja.

Persutko ne päättävät ketä YLE, Maikkari tai Nelonen haastattelevat ja missä?

Vois pysyä vaa siellä mamumaassa, ei niitä tänne kaivata! eikä mamut rupee mitää töitä tekemään vaikka tarjottas, työttömänä tienaa enemmä :( mä käyn töissä, mies useemman kuukauden työttömänä (3kk+) ongelmia liiton kans joten tän 3 kuukautisen ollaan eletty mun 1100e/kk palkalla :(

ja vauva + asunto,auto,visa laina yms. menot. Miten h------ssä on mahdollista, että joku somali, joka ei ole PÄIVÄÄKÄÄN maksanut veroja suomeen saa kuukaudessa "Suomi 2 283 E /kk"?!

Koska SUOMALAINEN YHTEISKUNTA HERÄÄ omien kansalaistensa niukkuutteen ja hätään? Juuri eilen oli juttua lapsiperheistä, jotka ovat köyhyysrajan alapuolella ja joutuvat jonottamaan kirkolta ruoka-apua, kun ei rahat enää riitä ruokaan!

Todella törkeää maahanmuuttopolitiikkaa suomessa :(