Mamujen vaatimuksille ei näy loppua.:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :DD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten kävi ruotsissa kun se oliko Tanskalainen firma myi naudanlihaa porsaanlihana ja muslimit sitä hotkivat kuin viimeistä päivää? Tippuiko päitä ja montako autoa paloi? :D Muhammed käskee tappamaan sen joka syö sianlihaa niin tappioko itsensä, toivottavasti.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28017708]Kristinusko ei ole missään päin maailmaa ongelma vaan islamistit.[/QUOTE]

Ja islamistit eivät ole yhtä kuin kaikki "normaalit" islaminuskoiset. Yritä jo ymmärtää.

[QUOTE="Vieras";28020598]Ja islamistit eivät ole yhtä kuin kaikki "normaalit" islaminuskoiset. Yritä jo ymmärtää.[/QUOTE]

Maltillisella muslimilla ei ole rynnäkkökiväärissä pistintä, islamistilla on...

[QUOTE="Vieras";28020902]Luuletko olevasi älykäskin? Miksi pelkäät niin kovin islaminuskoa?[/QUOTE]

Pelko ei ole sama asia kuin inho ja vastenmielisyys. Mietippä sitä vähän aikaa.

[QUOTE="vieras";28020914]Pelko ei ole sama asia kuin inho ja vastenmielisyys. Mietippä sitä vähän aikaa.[/QUOTE]

Fear-is-the-path-to-the-dark-side.-Fear-leads-to-anger.-Anger-leads-to-hate.-Hate-leads-to-suffering-Yoda.jpg

[QUOTE="vieras";28020914]Pelko ei ole sama asia kuin inho ja vastenmielisyys. Mietippä sitä vähän aikaa.[/QUOTE]

Mistä inhosi kumpuaa niinkin suurta ihmisryhmää kohtaan?

[QUOTE="Vieras";28020953]Mistä inhosi kumpuaa niinkin suurta ihmisryhmää kohtaan?[/QUOTE]

Massamurhista, lasten raiskauksista, lapsiavioliitoista, naisten alistamisesta mm.. Ja monesta muusta asiasta. Sinulle ne varmasti on ihan hyväksyttäviä asioita mutta minulle ja terveille ihmisille ei. Se pieni ero katsos.

Ei se mitään jos haluaa halal-lihaa, ja on valmis maksaa siitä. Mutta jos sitä aletaan vaatia esim. kouluruokailuun tai toimeentulotukeen "halal-lisänä" niin luonnollisesti kustannus siirretään veronmaksajille jolloin en enää hyväksy.

[QUOTE="Vieras";28020902]Luuletko olevasi älykäskin? Miksi pelkäät niin kovin islaminuskoa?[/QUOTE]

Tiedän. Miten niin pelkään islaminuskoa? Minä toivon Suomen islamisoituvan ja että täällä aletaan noudattaa shariaa.

[QUOTE="vieras";28021019]Tiedän. Miten niin pelkään islaminuskoa? Minä toivon Suomen islamisoituvan ja että täällä aletaan noudattaa shariaa.[/QUOTE]

Eli olet joka tapauksessa mieleltäsi kieroutunut.

[QUOTE="vieras";28021120]Hyppäänäpä toiseen aiheeseen välillä. Koetko että itse olisit jotnekn kieroutunut kun haaveilet niistä mörökölleistä ja kuvittelet eläväsi hottentottien elämää?[/QUOTE]

En sen enempää kuin muut jotka kuluttavat mitä tahansa viihdettä. Sen sijaan ihminen jonka elämässä ei ole yhtään sijaa leikille, kaipaa tutkimuksia.

[QUOTE="vieras";28021123]Kunnon muslimit ovat siis sinun mielestä mieleltään kieroutuneita: Illmanin Mika tekisi tuosta väitteestä syytteen ja oikeus antaisi rasistille tuomion.[/QUOTE]

Kunnon muslimit eivät ole sen enempää kuin kunnon kristityt tai muut kunnon ihmiset. Sen sijaan ne jotka vahingoittavat toisia ovat, tekivät ne sitä uskonnon taikka rasististen aatteiden takia. Lain tulee olla kaikille sama, oli uskonto mikä tahansa. Se että joku on muslimi ei anna erikoisoikeuksia. Kristittyjen erioikeudetkin tulisi poistaa, uskonto on aate siinä missä muutkin aatteet.

Sinä taas näet rasismia siellä missä sitä ei ole ja et tunne rasismia siellä missä sitä on.

Kunnon muslimit eivät ole sen enempää kuin kunnon kristityt tai muut kunnon ihmiset. Sen sijaan ne jotka vahingoittavat toisia ovat, tekivät ne sitä uskonnon taikka rasististen aatteiden takia. Lain tulee olla kaikille sama, oli uskonto mikä tahansa. Se että joku on muslimi ei anna erikoisoikeuksia. Kristittyjen erioikeudetkin tulisi poistaa, uskonto on aate siinä missä muutkin aatteet.

Sinä taas näet rasismia siellä missä sitä ei ole ja et tunne rasismia siellä missä sitä on.

Sinähän olet ilmiselvä persefinni vaatiessasi muslimeja olemaan maassa maan tavalla!

[QUOTE="vieras";28020957]Massamurhista, lasten raiskauksista, lapsiavioliitoista, naisten alistamisesta mm.. Ja monesta muusta asiasta. Sinulle ne varmasti on ihan hyväksyttäviä asioita mutta minulle ja terveille ihmisille ei. Se pieni ero katsos.[/QUOTE]

Miksi kuvittelet minun hyväksyvän sellaiset asiat? Naisten alistamista muuten tapahtuu ihan muissakin ihmisryhmissä, kai sen tiedät. Koetko halveksuntaa ylipäänsä kaikkia raiskaajia ja pedofiilejä kohtaan? Kai sen tiedät, että niihin syyllistyy ihimisiä kaikkialla?

Ero välillämme on siinä, että minä en yleistä. Pidän vastenmielisenä raiskauksia tehneitä ja hyväksikäyttöihin syyllistyneitä miehiä (ja naisia!), mutta en silti pidä vastenmielisenä kaikkia miehiä. Eikö se olisi perin outoa?

Yhteistyössä