V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei niin selviä, miksiköhän salataan, mutta yleisen elämänkokemuksen perusteella uskallan väittää tekijöiden olevan kotoisin Välimeren etelä- tai itärannalta.Ei tuossa selviä onks he italialaisia vai sinne tulleita mamuja?
Daily expressin mukaan tummaihoisia.. Mikä yllätys! Vai onko?Ei tuossa selviä onks he italialaisia vai sinne tulleita mamuja?
Ei oo yllätys, mutta sen verran tiedän italialaiskulttuurista ettei sielläkään joukkoraiskaukset ole mikään outopiirre, etenkään etelä italialaisten miesten keskuudessa.Daily expressin mukaan tummaihoisia.. Mikä yllätys! Vai onko?
Ei oo yllätys, mutta sen verran tiedän italialaiskulttuurista ettei sielläkään joukkoraiskaukset ole mikään outopiirre, etenkään etelä italialaisten miesten keskuudessa.
Etelä Italiassa on nää joukkoraiskaus jutut aika yleisiä, samoiten siellä myös perheenkunnia on niin korkea käsitys että on ollut jonkun verran myös kunniamurhia ja siis ihan katolisissa perheissä/suvuissa.Mielenkiintoista. Enpä ole sellaisesta kuullut puhuttavan, vaikka maan hyvin tunnen. Onko sinulla kokemusta tai tarkempaa tietoa? Raiskauksia kyllä esiintyy totta kai, kuten täälläkin, ja perheväkivaltaa, valitettavasti.
Tekijöitä tässä tapauksessa neljä, huumeissa, ja veikkaan myös, että ovat tulleet Välimeren toiselta puolelta. Olivat raiskanneet myös perulaisen transseksuaalin.
Ei riitä sanat kuvaamaan raivoa!!!
Etelä Italiassa on nää joukkoraiskaus jutut aika yleisiä, samoiten siellä myös perheenkunnia on niin korkea käsitys että on ollut jonkun verran myös kunniamurhia ja siis ihan katolisissa perheissä/suvuissa.
Ystäviä on Italiassa, heiltä näistä on aika paljon oppinut, kaikkien mahollisten rumien sanojen lisänä![]()
Sulle ei ole vaan kerrottu.Enpä ole moisesta kuullut, vaikka maassa olen pitkään asunut ja ystävätär naimisissa eteläitalialaisen kanssa, ja itselläkin sieltä ystäviä.
Kamalaa, jos näin on.
No mulla asuu ystäviä Maiorissa ja Salernossa. Pohjois Italiassa on kanssa jokunen liki Roomaa ja Milanoa.Enpä ole moisesta kuullut, vaikka maassa olen pitkään asunut ja ystävätär naimisissa eteläitalialaisen kanssa, ja itselläkin sieltä ystäviä.
Kamalaa, jos näin on.
No mulla asuu ystäviä Maiorissa ja Salernossa. Pohjois Italiassa on kanssa jokunen liki Roomaa ja Milanoa.
No mulla asuu ystäviä Maiorissa ja Salernossa. Pohjois Italiassa on kanssa jokunen liki Roomaa ja Milanoa.
No ei, mutta on se pohjoisempana kuin eteläPaitsi Rooma ei ole Pohjois-Italiaa.
Niin ja toi mun tieto perustuu siis siihen mitä Italiasta on kerrottu. Siellä etelässä kun on kuulema hyvin voimakkaana ns. machokulttuuri ja sanoihan mullekin yks ihan suoraan, että etelässä nainen määrää vain makuuhuoneessa (tahdin) ja keittiössä....siellä ei kuulema saa valittaa jos miehen työpäivä venyy tai jos sovituista ajoista ei pietä tarkalleen kiinni jne...
No ei, mutta on se pohjoisempana kuin etelä![]()
Se mikä mut yllätti oli tieto että etelässä arvostetaan vieläkin tietyillä alueilla hyvin voimakkaasti fasismia ja MussoliniaNo mä asuin siellä kauan sitten ja sen jälkeen naiset ovat emansipoituneet hyvinkin paljon, mutta totta on, että etelässä kulttuuri ja mentaliteetti voivat poiketa maan keski- ja pohjoisosista hyvinkin paljon
no viilataan nyt sitten ja sanotaan vaikka niin että: Pohjoisempana kuin Salerno..joko nyt kelpaa?No on esimerkiksi Salernoa lähempänä kuin pohjoista![]()
no viilataan nyt sitten ja sanotaan vaikka niin että: Pohjoisempana kuin Salerno..joko nyt kelpaa?![]()
Se mikä mut yllätti oli tieto että etelässä arvostetaan vieläkin tietyillä alueilla hyvin voimakkaasti fasismia ja MussoliniaPohjoisemmassa Italiaa Mussolinin kannattajia taas pidetään yleisesti ottaen kuulema juntteina..
Pohjoisessa on ihmisiä, jotka haluavat irtautua muusta Italiasta ja kannattavat, ja juu, fasismia kyllä kannatetaan maassa. Mun exäavopuolisonkin muistelivat joskus, että Mussolinin aikana oli hyviä asioita, kun he olivat lapsia..
Mitä kauhistelemista Italian fasismissa ja Mussolinissa?Se mikä mut yllätti oli tieto että etelässä arvostetaan vieläkin tietyillä alueilla hyvin voimakkaasti fasismia ja MussoliniaPohjoisemmassa Italiaa Mussolinin kannattajia taas pidetään yleisesti ottaen kuulema juntteina..
Niin mitäs kauhistelemista siinä...hieno mies oli, vai kuinka?Mitä kauhistelemista Italian fasismissa ja Mussolinissa?