Mamupoika joukkoi raisakasi naisen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haloo suvikset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä suvisten Suomeen roudaama somali on raiskannut 2- ja 13-vuotiaat tytöt sekä veitsellä silponut 15-vuotiaan tytön kuoliaaksi raiskausyrityksen aikana. Ja tietenkin suomalainen suvis on synnyttänyt tälle sankarille kaksi lasta.

http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Abdigadir_Osman_Hussein

en äänestä jatkossakaan persua.

Raiksaus on hirveä asia, minut on raiskattu 2 kertaa. Toisella kerralla meni neitsyys ja olin 14v, tekijöinä ihan suomalainen poikajoukko, joita olin aiemmin pitänyt kavereina.

Toisen kerran raiskasi ex-poikaystävä vähän yli parikymppisenä, ja heitti mm kaikki vaatteeni parvekkeelta alas.

Tekijät molemmissa valkoisia suomalaisia. Traumat jäi, varmaan tuosta ensimmäisestä pysyvät. En ole koskaan aikuisiällä luottanut miehiin, ja itsetunto oli nollassa, joten poikaystävävalinnat olivat sitten täysin vääriä, kuten tuo toinen raiskauskin osoitti.
Raiskaus tuhoaa psyykeä enemmän kuin voisi kuvitella. En ala elämäntarinaani suoltaa, mutta jälkeenpäin katsoen se on selvästi vaikuttanut elämääni melkein kohtalokkaallakin tavalla. Nyt menee onneksi jo paremmin.

Te raiskauksien toivojat olette alinta pohjasakkaa, toivottavasti se karma teidätkin vielä löytää.

en äänestä jatkossakaan persua.

Raiksaus on hirveä asia, minut on raiskattu 2 kertaa. Toisella kerralla meni neitsyys ja olin 14v, tekijöinä ihan suomalainen poikajoukko, joita olin aiemmin pitänyt kavereina.

Toisen kerran raiskasi ex-poikaystävä vähän yli parikymppisenä, ja heitti mm kaikki vaatteeni parvekkeelta alas.

Tekijät molemmissa valkoisia suomalaisia. Traumat jäi, varmaan tuosta ensimmäisestä pysyvät. En ole koskaan aikuisiällä luottanut miehiin, ja itsetunto oli nollassa, joten poikaystävävalinnat olivat sitten täysin vääriä, kuten tuo toinen raiskauskin osoitti.
Raiskaus tuhoaa psyykeä enemmän kuin voisi kuvitella. En ala elämäntarinaani suoltaa, mutta jälkeenpäin katsoen se on selvästi vaikuttanut elämääni melkein kohtalokkaallakin tavalla. Nyt menee onneksi jo paremmin.

Te raiskauksien toivojat olette alinta pohjasakkaa, toivottavasti se karma teidätkin vielä löytää.

Jos sun poikaystävä olisi ollut muslimi niin myös sä olisit lentänyt parvekkeelta.

Tämä suvisten Suomeen roudaama somali

Me "suvikset", joiksi nimittelet normaaleja kansalaisia, emme "roudaa somaleita" emmekä ketään muitakaan mihinkään suuntaan. Ihmiset liikkuvat ihan itse.

Suomi ei ole Pohjois-Korea, ja se ei onneksi sellaiseksi muutu. Ihmiset liikkuvat, se on nykyaikaa.
Vaikka te persut rakentaisitte kilometrin korkuisen sähköaidan tämän maan ympärille, niin sen yli lentää helposti lentokoneella.

Sori. Elämä on. :)

Me "suvikset", joiksi nimittelet normaaleja kansalaisia, emme "roudaa somaleita" emmekä ketään muitakaan mihinkään suuntaan. Ihmiset liikkuvat ihan itse.

Suomi ei ole Pohjois-Korea, ja se ei onneksi sellaiseksi muutu. Ihmiset liikkuvat, se on nykyaikaa.
Vaikka te persut rakentaisitte kilometrin korkuisen sähköaidan tämän maan ympärille, niin sen yli lentää helposti lentokoneella.

Sori. Elämä on. :)

Sulla on kiero käsitys "normaaleista kansalaisista".

Kukaan normaali ihminen ei halua Suomeen lisää lapsia tappavia ja raiskaavia somaleita, mutta sinä ja muut suvikset haluatte...

Minusta rasismi on sairaus, ja laki on kanssani lälläslää samaa mieltä.
Eli, minä olen normaali ja sinä olet sairas. :)

Sairas=väärin. (rautalankaa, tunge se pyllyliisi)

Ei rasismia ole luokiteltu sairaudeksi, ei Suomen Laissa eikä lääketieteellisesti.

Sairasta on sen sijaan haalia Suomeen mamuja raiskaamaan ja tappamaan, mutta ethän sinä sitä tajua koska olet sairas.

Ei rasismia ole luokiteltu sairaudeksi, ei Suomen Laissa eikä lääketieteellisesti.

Sairasta on sen sijaan haalia Suomeen mamuja raiskaamaan ja tappamaan, mutta ethän sinä sitä tajua koska olet sairas.

Ei ole sairaus, mutta on väärin lain mukaan. Sen pitäisi tyhmemmällekin kertoa, onko se väärin. Etkö huomannut antamaani rautalankaa, tuon selitin valmiiksi, koska tiesin vastauksesi. :)

Tänne ei kukaan "haali" ketään, tänne tulee ihmisiä eri puolilta ja saakin tulla, vai sinäkö sen sanot kellä täällä on oikeus asustella? Hyvin harva tänne saa oleskelulupaa tai edes jää tänne vaikka hetkeksi saisi.
Sulla on aika erikoiset käsitykset että tähän maahan noin vaan tullaan pakolaisena tai maahanmuuttajana, ei se kuule kovin yksinkertaista ole.
Se että jossain Helsingissä on vihaisia nuoria joilla musta iho, ei kerro mitään maahanmuutosta, vaan niistä nuorista. Leimaa nyt vielä lappeenrantalaisten nuorisorikollisten takia kaikki lappeenrantalaiset rikollisiksi.
:P

kysyhän siltä brysselin jumalaltasi, miksei se ole estänyt maahanmuuttoa tähän mennessä. Miksi pakeni suomesta? Miksei nyt estä sitten sieltä mamuna sitä?

Minusta rasismi on sairaus, ja laki on kanssani lälläslää samaa mieltä.
Eli, minä olen normaali ja sinä olet sairas. :)

Sairas=väärin. (rautalankaa, tunge se pyllyliisi)

Sinä taidat itse olla somali kun noin kiihdyt. Tai sitten sellainen läski suomalainen siiderivalas joka ei muuta miestä saa kun jonkun epätoivoisen maahanpyrkijäsomalin.

Kukaan muu ei ole niin tyhmä että kiistää tosiasiat.

Paskaneekereiltä ei voi muuta odottaa, alhainen älykkyysosamäärä. Verrattavissa omia ulosteitaan viskelevään apinaan.

Astrid Thorsilla ja kumppaneilla pillut märkinä jälleen kun kuulivat kulttuurinrikastuneen. Nämä suvakit runkkaavat ringissä ja siinä keskellä on artikkeli missä kerrotaan kuinka musta neekeri tai karvaperseählämi on raiskannut valkoisen suomalaisen naisen/tytön. Mitä nuorempi uhri, mitä enemmän tekijöitä - Sitä enemmän ja raivokkaammin nämä suvakit runkkaavat roikkuvia kusivittujaan.

En yhtään ihmettelisi, että kun mamut saapuvat lentokentälle / laivasatamaan, nämä suvakit järjestävät heille heti alkuun 5-vuotiaan valkoihoisen pikkutytön raiskattavaksi. Mamu viedään johonkin Kelan / Sossun huoneeseen missä pöydällä odottaa alaston pikkulapsi jonka ahmed raiskaa huutaen "allah akbar" ja nämä suvakit runkkaavat karvaisia kusivittujaan kiihoittuessaan huutaen "hyvä ahmet, raiskaa meidät kaikki valkoihoiset"

Vittu kuinka mielisairas voi olla poliitikko, joka kiihottuu ajatellessaan mustan miehen raiskaavan valkoista pikkutyttöä.

http://halla-aho.com/scripta/henkilot.html

Niin, kun nä tyypit ei vaan sopeudu suomeen. Ei suomen kultuuriin, eikä oloihin. Mä olen alusta asti ollut sitä mieltä, että tästä ei hyvää heilu. Pahemmaksi tämä vaan tulee menemään.
Kaikkein eniten asiaa pahentavat nämä yltiöpäisen suvaitsevaiset ihmiset, joiden mielestä ei saa yleistää ja asioista ei saa puhua niiden oikeilla nimillä, eikä siten kuin asiat ovat, vaan kaikesta pitää vaieta, jottei kukaan vaan pahoita mieltään ja ettei vaan ketään pienessä mielessä voisi kuvitella kenenkään olevan rasisti.

Ihan tiedoksi, ei ole rasismia puhua onglmista niiden oikeilla nimillä. Tällainen piilottelu ja hyssyttely ei aiheuta muuta, kuin vielä suurempia ongelmia ja vihaa.