Mamut ensin KELAssakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Kela on ruvennut säästämään ja evännyt laittomasti kantasuomalaisten tukia, jotta rahat ulkomaalaisten jatkuvasti kasvavien kela kulujen kattamiseksi riittäisivät. Kela kertoo, että kantasuomalaisten tukien eväämisellä katetaan ulkomalaisten kasvavat kela kustannukset. Rahaa ei riitä jaettavaksi ulkomaalaisille ja kantasuomalaisille, joten helpoin ja nopein tapa on leikata kantasuomalaisilta, kertoo Kelan virkailija. Katso video se kertoo kaiken kelasta."

https://suomimedia.wordpress.com/2018/07/27/kelan-sortaa-kantasuomalaisia-laittomasti/

https://www.youtube.com/watch?v=zuEruucuiAE&feature=youtu.be

• 180726 Miekkari KELAn mielivaltaa vastaan

Hätä on suurin kun totuus paljastuu niin silloin pitää heti estää ja sensuroida kaikin tavoin. Kun lukee noita tuon artikkelin kommenteista suvakkien kommentteja. Tulee mieleen, että kaikki suvakit ovat hulluja sekopäitä, joilla ei järki toimi yhtään.

Niin no minulta on jo kahden vuoden ajan evätty toimeentulotuesta sähkölaskut. Eli itse pitää kaikki maksaa, ennen huomioitiin tietty määrä kuukaudessa mikä sai mennä sähköön. Nyt sanotaan vaan että asiakkaan tulee itse maksaa sähkölaskunsa. Sama koskee terveyskeskusmaksuja ja hammaslääkärimaksuja, seuraavaksi varmaan sitten jo lääkkeitäkin, koska on jo sanottu että kannattaisi miettiä onko kaikki lääkkeet aivan pakollisia.

Sähkölasku, kotivakuutusmaksu ja muut erikseen, HUOM ERIKSEEN perustoimeentulotuesta huomioitavat maksut kuuluvat perustoimeentulotuesta erilleen eli jos perustoimeentuloon tulee ylijäämää (mistä syystä?), niin laskut siitä huolimatta pitää huomioida menona sellaisina kuin ne onkin ja jos ylijäämä tai edellisessä kuussa alijäämää enemmän, on tullut kelan virheen takia, sitä ei voida takautuvasti periä takaisin ilman HUOM, ILMAN HALLINTO-OIKEUDEN PÄÄTÖSTÄ ja lisäksi virhettä ei voida asiakkaan vahingoksi tehdä ilman asiakkaan antamaa lupaa/asiasta asiakkaalle ilmoittamatta, näin sanoo hallintolaki.

Niin no minulta on jo kahden vuoden ajan evätty toimeentulotuesta sähkölaskut. Eli itse pitää kaikki maksaa, ennen huomioitiin tietty määrä kuukaudessa mikä sai mennä sähköön. Nyt sanotaan vaan että asiakkaan tulee itse maksaa sähkölaskunsa. Sama koskee terveyskeskusmaksuja ja hammaslääkärimaksuja, seuraavaksi varmaan sitten jo lääkkeitäkin, koska on jo sanottu että kannattaisi miettiä onko kaikki lääkkeet aivan pakollisia.

Nyt kyllä sait melkoisen naurunremakan aikaiseksi tällä murjaisulla. Saattaisiko olla niin, että Kela tietoisesti rikkoo lakia vaiko niin, että se tarkoittaa sitä, että "Kela maksaa laskun euromäärän sinulle ja sinun pitää ihan itse älytä siirtää rahat sähköfirmalle"?

Onnea. Takautuvasti saat haettua vain 3kk rahat, mutta ehkä se vähän helpottaa.

• Tykkää
Reactions: m1es
Nyt kyllä sait melkoisen naurunremakan aikaiseksi tällä murjaisulla. Saattaisiko olla niin, että Kela tietoisesti rikkoo lakia vaiko niin, että se tarkoittaa sitä, että "Kela maksaa laskun euromäärän sinulle ja sinun pitää ihan itse älytä siirtää rahat sähköfirmalle"?

Onnea. Takautuvasti saat haettua vain 3kk rahat, mutta ehkä se vähän helpottaa.
Kela maksaa työttömyysrahan josta sitten ihan itse siirrän rahat sähköfirmalle. Kela ei maksa mitään laskun euromääriä.

Yhteistyössä