Mamut taas joukkoraiskanneet suomalaisen naisen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
ja kädettömät poliisit eivät saa tekijöitä kiinni.

Miesjoukko raiskasi naisen Kaisaniemessä Helsingissä
HS.fipääkaupunkiseutu 14.10.2008
Kommentoi

Lisää artikkeliin kuvia
Hetki, lataan...
Peruuta
Lataan kuvaa...Öinen Kaisaniemen puisto on Helsingin turvattomimpia paikkoja.
Poliisi etsii kolmea tai neljää miestä, joita epäillään naisen raiskauksesta Kaisaniemen puistossa Helsingissä varhain tiistaiaamuna.

Rikoskomisario Markku Stenbergin mukaan ainoa tuntomerkki miehistä tiistaiaamuna oli se, että he olivat tummaihoisia. Epäiltyjen lukumäärästä ei ole tarkkaa tietoa.

Ravintolasta lähtenyt noin 25-vuotias nainen käveli puistoon Mikonkadun suunnasta, kun miesjoukko kävi hänen kimppuunsa neljän maissa aamuyöllä.

Stenbergin mukaan poliisi on kiinnostunut miesporukan tai mahdollisen kamppailutilanteen nähneiden havainnoista.

Vihjeitä poliisille voi kertoa puhelimitse virka-aikana numeroon 09-189 5368 tai virka-ajan ulkopuolella numeroon 09-189 4002 .

Mikko Haapanen

Ja yksin kulkevat naiset voisivat miettiä missä kulkee ja mihin aikaan. Voi sattua mitä tahansa.
Mä en ole koskaan juonut kännejä kun olen käynyt Helsingin baareissa. Tietyillä alueilla en liiku yksin.

Ja yksin kulkevat naiset voisivat miettiä missä kulkee ja mihin aikaan. Voi sattua mitä tahansa.
Mä en ole koskaan juonut kännejä kun olen käynyt Helsingin baareissa. Tietyillä alueilla en liiku yksin.

Törkeetä!!! Nainen saa liikkua ihan missä vain, mihin aikaan tahansa, niin kännissä kuin haluaa ja missä vaatteissa tahansa, eikä häntä saa siltikään raiskata!!!!!!!!!!!!!!!!

Me asumme Suomessa, emme missään perkeleen kehitysmaassa jossa on slummeja. Kyllä ihmiselle pitää olla vapaus kulkea mistä haluaa ja missä kunnossa haluaa.

Mutta en kyllä ymmärrä, miksi näinkin uusi uutinen piti tänne linkittää...

[QUOTE="vieras";22414164]Me asumme Suomessa, emme missään perkeleen kehitysmaassa jossa on slummeja. Kyllä ihmiselle pitää olla vapaus kulkea mistä haluaa ja missä kunnossa haluaa.

...[/QUOTE]

Selevä..

Vaikka kulkis yksin ja alasti kadulla, kenelläkään ei ole oikeus raiskata.
Kyllä itsekkin varon, mutta silti...
Tässä jokunen vuosi sitten minut yritettiin raiskata taksissa. Kuski halusi maksua luonnossa. En suostunut. Hän repi kalliin mekkoni rikki, ja yritti vaatia vielä kyydistä maksua.
Poliisi ei koskaan saannut häntä kiinni. Perään tuli vielä huorittelu huutoja.
JA siis istuin takapenkillä. Jakerroin vain osoitteen...

Törkeetä!!! Nainen saa liikkua ihan missä vain, mihin aikaan tahansa, niin kännissä kuin haluaa ja missä vaatteissa tahansa, eikä häntä saa siltikään raiskata!!!!!!!!!!!!!!!!
Joo, mutta silti varsinkin kaisaniemen puistolla on niin vahva yllätysseksi-maine, että ihan oikeasti en menis sinne edes päivällä ja selvin päin. Nainen saa liikkua missä vaan yksin alasti ja vaikka neljän promillen kännissä, mutta kyllä silti kannattais miettiä kerjääkö ihan ehdoin tahdoin verta nenästään. Ihan sama jos sanoisit et miehet saa kännissä haastaa vaikka kaikkien kaa riitaa, mutta sitä ei silti saa lyödä.

[QUOTE="vieras";22414164]Me asumme Suomessa, emme missään perkeleen kehitysmaassa jossa on slummeja. Kyllä ihmiselle pitää olla vapaus kulkea mistä haluaa ja missä kunnossa haluaa.

Mutta en kyllä ymmärrä, miksi näinkin uusi uutinen piti tänne linkittää...[/QUOTE]

Eikai se sitä tarkota, ettei silti kannattais olla varovainen, kun liikkuu Helsingissä yöllä kännissä, vaikka ei saakkaan raiskata?? Eikai kukaan väittäny, että sais, mutta kun sellasia hulluja nyt vaan on, niin voihan sitä ittekki vähän ajatella, missä kulkee ja millon...

Ja särähti muuten korvaan tuo kehitysmaa- juttu... saako kehitysmaissa, missä on slummeja, raiskata sitten? :D Kunhan vaan me täällä Suomessa saadaan kulkea missä ja millon huvittaa... oma napa paras napa ;)

tämän ketjun viestien perusteella ymmärrän, miksi täällä tapahtuu niin paljon raiskauksia.

tietenkään kellään ei ole oikeutta raiskata vaikka makaisitte jalat levällään alasti puistossa, mutta oletteko te niin typeriä että luulette että se että "raiskaaminen on väärin" estää ihmisiä raiskaamasta? luuletteko että se kaikkia kiinnostaa?

menkää sammumaan niihin puistoihinne.

[QUOTE="vieras";22414293]Ai se on jo vanha juttu jos mamujen joukkoraiskauksesta on kulunut pari viikkoa?:O[/QUOTE]

Kyllä aikaa on kulunut jo pari VUOTTA.. Katohan päivämäärää uudestaan.

[QUOTE="vieras";22414293]Ai se on jo vanha juttu jos mamujen joukkoraiskauksesta on kulunut pari viikkoa?:O[/QUOTE]

Kaks viikkoa? :D 14.10.2008!!! Enivei, kertokaa mulle tyhmälle, keitä on mamut, ja miks niistä täällä palstalla aina kommentoidaan? :O

Ei saa ei, mutta koska niin voi kuitenki käyvä niin on ihan järkevää pittää järki päässä missä ja millon kulkee ja kenen kanssa ja missä kunnossa.

[QUOTE="tyhmä";22414449]Viittiskö joku kertoa? :)[/QUOTE]

Veronmaksajien rahoilla loisiva kaikesta valittava rikoksia tehtaileva maahanmuuttaja tai heidän jälkeläisensä.

jospa se eukko taas valehteli ettei jää kiinni poikaystävälleen. Onhan näitä, keksivät näitä juttuja ja laitetaan vaan mamujen niskaan, monta juttua ollut julkisuudessa että juttu paljastunutkin ns "uhrin" kohdalla valheeksi

Kysymys varmaan tuntuu tyhmältä, mutta kysynpä silti :D Olen katsellut joululahjakeräyksiä ja nähtävästi Viroon kerätään lastenkoteihin ja suuriin perheisiin vaatteita ja joululahjoja. Miksi näin? Eikö viro kuitenkin ole solidaarinen ja kohtuullisesti toimeen tuleva maa? Toki köyhiä on kaikkialla, sitä en sano. Mutta ainakin mun mielikuvissani köyhempiä on vaikkapa venäjällä, jossa ei valtio välitä. Vai onko avuntarvitsijat Virossa venäläisiä, joita viron valtio tai virolaiset eivät välitä auttaa?

[QUOTE="vieras";22414478]Veronmaksajien rahoilla loisiva kaikesta valittava rikoksia tehtaileva maahanmuuttaja tai heidän jälkeläisensä.[/QUOTE]

No olipa kauniisti ilmaistu!! :(

ja kohta lehdessä lukee että tömäkin, kuten aikamoni noista jutuista on keksitty.
Aika moni nainen on mennnyt ravintolasta suoraan jonkun miehen luo ja kun ei uskalla kertoa kumppanilleen valehtelee siten raiiskaustarinan. nyt kun mamuja on niin paljon niin tuo on helppoa.
poliisistahan sanotiin kerran että SUURIN osa ulkomalaisten tekimistä raiskauksist aon keksittyjä.

Yhteistyössä