Manduca-kantoreppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Siis onko edellä mainittu kantoreppu todella niin hyvä kuin sitä mainostetaan? Saanko rahoilleni vastiketta jos sellaisen hankin? Sopiiko "pieni" kokoiselle kantajalle?

Kyllä se hyvä on, pystyy kantamaan vauvaa ja sit isompaakin taaperoa. Siinä on paljon säätöremmejä ja meillä on ollut käytössä sekä minulla että miehelläni. Mut kantsii kyllä vertailla ja kokeilla, jos vaan pääset johonkin paikanpäälle testailemaan muitakin reppuja, ei tuo manduca mikään ainoa malli ole.

Mua myös kiinnostaa lukea lisää kokemuksia ennen ostopäätöstä. Helppo pukea jne? Helpottaisi jos ei joka kerta tarvitsisi vauvaa pukea ja pakata raskaisiin vaunuihin koiran lenkitysreissulle.

On tosi simppeli laittaa päälle. Ekoilla kerroilla vaatii ehkä vähän enemmän, mutta kun säädöt on kohdallaan niin siinä pukemisessa ei kyllä mene minuuttiakaan.

Mä tykkään Manducasta. Meillä siinä kannetaan vauvaa ja kaksivuotiasta, ja hyvin toimii molemmilla. Erityisesti tykkään kantaa lasta selässä. Selkäpuolelle reppu on vähän hankalampi viritellä, mutta onnistuu kuitenkin yksin. Mahapuolelle pukeminen on helppoa ja nopeaa. Samantyppisiä reppuja on muitakin (ergo, patapum ja muitakin), ja niistä minulla ei ole kokemuksia. Manducan etuna on ainakin se, että sitä voi käyttää vastasyntyneestä taaperoon. Meillä tosin kannettiin ensikuukaudet lasta liinassa. Se oli ihan pienelle mun mielestä kivempi.

Yhteistyössä