Manduca- kantoreppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kenguruäidiksi:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kenguruäidiksi:)

Vieras
onko kellän kokemuksia kyseisestä kantoreusta. käsittääkseni tullut suomeen myyntiin vasta tänä vuonna.
erconrepusta olenkin kuulut hyviä kokemuksia, mutta on aika hinnakas (n.130e) ja lisäksi ei pysty kantamaan ihan vastasyntynyttä tai saa kai siihenkin rahalla jonkun lisäosan.
eilen tutkin netissä eri vaihtoehtoja ja törmäsin tähän Manduca merkkiseen reppuun ja vaikutti paremmalta vaihtoehdolta ja hintaki 80-90 e. vailitettavasti en vaan löytänyt lahdesta yhtään liikettä joka olisi myynyt kyseistä reppua että olisi päässyt tutustumaan tuotteeseen. joten turvaudun taas älleen kerran teidän apuunne:)
tuntui olevan loppuunmyyty vain yhtä väriä lukuun ottamatta joka paikasta, lisä tulee vasta lokakuussa. että jos joku tietää jonkin paikan josta voisi tilata petroolin värisenä niin olisin tiedosta kovin kiiollinen:)

Itse pohdin täällä juuri samaa ja päädyin ergoon vauvatuella. Osittain siksi että siitä on varmasti pitkää käyttökokemusta, tosin kuin manduca on ihan uusi malli. Kovasti sitäkin kehutaan joten varmaan on hyvä mutta itsestäni se pienen vauvan kantoasento tuntui hassulta (siis sellaisessa sikiöasennossa jalat koukussa äidin vatsaan. Jotenkin ergossa on tietysti vaiva laittaa lisätuki mutta siinä vauva on samassa asennossa kuin sylissäkin. Siksi minä päädyin Ergoon, käyttökokemusta ei ole vielä kummastakaan, vauva on masussa. Kyselin tästä samaa niin katso aiempi keskustelulinkkini: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1721194

Sitten niistä hinnoista... katsopa ergoja huuto.net sivuilta. Itse ostin sieltä käyttämättömän, ja vauvatuen (baby insert nimellä) ostin nettikaupasta, maksaa n19,90). Kokonaiskustannukset jäivät siten tosi kohtuulliseksi. "käytettynä" voi saada ostettua siksi että jotkut ovat kokeillut reppua ja lapsi ei viihdy siinä (mikä on aina riski tietenkin) ja myy sitten pois repun jota on tyyliin pari kertaa kokeiltu.

Niitä myyjiä ei pahemmin löydykään kuin netistä, mutta katso www.babyidea.fi -sivuilta jälleenmyyjistä. Joku siellä on lahdessakin, taitaa olla nettikauppa mutta jospa heillä voi käydä kokeilemassa... kysyä voi aina.

Tsemppiä repun metsästykseen ja sopivan löytymiseen :)

t.onnellinen....

Hei!

Itse hankin tuon Manducan kun kävin paikallisessa liikkeessä sitä vertailemassa tuohon Ergoon. Pääduin tuohon Manducaan seuraavin perustein:

-hyvät säätömahdollisuudet, miulla on tällä hetkellä vauvamasu ja tuo ylettää päälle vaikka mahaa onkin, samoin mies voi käyttää sitä eikä tarvitse erillisiä lisäosia
-integroitu vauvatuki
-pehmeämpi materiaali
-miusta paremmat pehmusteet ja lantiovyö, tosin nuo tietysti makuasioita

Kantelin kuopusta tuossa kesäreissulla ja tuntui tosi hyvältä mahankin kanssa. Eli tuota kyllä suosittelen lämpimästi.

Mietin vain, että jos on "vähän" ylimäärästä kropassa, niin onkohan ton Manducan säätömahdollisuudet sen verran laajat että se käy minkä tahansa kokoselle?

Mä olen nyt kokeillut Manducaa muutaman kerran ihan vastasyntyneelle ja hienosti on toiminut. Vauva viihtyy ja on kantajallekin hyväntuntuinen. Kokemusta Ergosta ei ole, joten en voi vertailla. Säädöistä sen verran, että olen itse kokoa 44-46 ja säädöissä on hyvin vielä varaa.

Hankin Manducan tänään ja siinä on kyllä ihan reippaasti säätövaraa. Itse olen 168 cm pitkä ja vauvamasuineni vaatekokoa 46. Minulla jää säätövaroja reippaasti vielä käyttämättä max. ympärysmitta Manducassa on 140 cm, joka on kyllä melkoisen reipas koko. Mies on kokoa 56-58 ja pituutta on 197 cm ja hänellekin säädöt riittävät hyvin.
Käyttökokemusta ei vielä paljon ole, mutta vaikuttaa hyvältä hankinnalta.

oli ihan pakko kaivaa tämä ketju esille kun halusin kertoa että olen ollut todella tyytyväinen manducaan. ostin siis sen petrooli värisen repun ja tänään kävin taikapilven sivuilla ja sielä oli ihana uusi ruskea reppu. niinpä kauppasin siskolleni sen petroolin joka oli kokeilussa hänellä johon hänkin myös ihastui ja ostin itselleni tuo uuden ihanuuden. siskoni oli ajatellut olevansa liinailija mutta ihastui manducan helppouteen.
suosittelemme siis molemmat todella lämpimästi. on todella hintansa veroinen:)

Yhteistyössä