J
jiyppeeeeee
Vieras
jännää nyt se tulee aikaisemmin kuin muina vuosina, yleensä se tulee tos maalis-huhtikuussa ... ei minulla sitä koskaan ole diagnosoitu vaan itse sitä nimitän maniaksi kun tulee tää ylienerginen superhyvä olo kun jaksaa vaikka mitä ja mennä viipottelee sinne tänne... tällä viikolla oon kuntoillut hulluna, ravannut kavereilla, kotonakaan en pysy paikallaan yhtään... töissä oon super aikaansaava
miinuspuolia tässä se et tupakkaa menee tiuhaa tahtia .. alko pysyny kaapissa, joskus tääkin on ollut ongelma "manian" aikaan kun on juhlinut liikaa..
no sit tulee se masennus, vai onko se sit tavallista arkea, en tiiä, loppukeväästä ja syksyllä uus tällanen vauhtivaihde
moinen vuoden kokemuksella ja hallinnassa on et en mitää apua kaipaa
nyt tekee tooooosi vaikeeta olla kotona, tekis mieli jnnekin ulos, vaikka lenkille mut lapsi kipeenä ja mies tulee vasta yhden aikaan.. täällä ihan hermona oon, hitto... siivosinkin jo jotenkuten, mut ei jaksa keskittyy nyt pölyjen pyyhkimiseen, saattas mennä joku rikki
miinuspuolia tässä se et tupakkaa menee tiuhaa tahtia .. alko pysyny kaapissa, joskus tääkin on ollut ongelma "manian" aikaan kun on juhlinut liikaa..
no sit tulee se masennus, vai onko se sit tavallista arkea, en tiiä, loppukeväästä ja syksyllä uus tällanen vauhtivaihde
moinen vuoden kokemuksella ja hallinnassa on et en mitää apua kaipaa
nyt tekee tooooosi vaikeeta olla kotona, tekis mieli jnnekin ulos, vaikka lenkille mut lapsi kipeenä ja mies tulee vasta yhden aikaan.. täällä ihan hermona oon, hitto... siivosinkin jo jotenkuten, mut ei jaksa keskittyy nyt pölyjen pyyhkimiseen, saattas mennä joku rikki