V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911327:Mä tajusin kyllä. :hug:
Kerro nyt meille muillekin et jos mekin tajuttais.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911327:Mä tajusin kyllä. :hug:
Eli nykyään voi loukkaantua siitä ajatuksesta, että joku saattaa mahdollisesti loukata... OK!
Eli nykyään voi loukkaantua siitä ajatuksesta, että joku saattaa mahdollisesti loukata... OK!
Ahaa. No eikö kannattaisi siinä tapauksessa tehdä just ihan päinvastoin ja rauhassa odotella se elokuva ja alkaa vasta sitten mesoamaan?
Ahaa. No eikö kannattaisi siinä tapauksessa tehdä just ihan päinvastoin ja rauhassa odotella se elokuva ja alkaa vasta sitten mesoamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911490:Se voisi olla mielenkiintoinen asetelma. Tietysti haluaisin hyvän selityksen sille, miksi Haavisto hakkaisi tummaihoisia ja homoja - onko joku syy arvella, että hän olisi niin tehnyt oikeastikin, vaik mitä sillä halutaan sanoa?
Kerro sinä, olisiko enemmän ok, jos vaikkapa Bruce Willis näyttelisi Mannerheimia? Entä Eddie Murphy?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911490:Se voisi olla mielenkiintoinen asetelma. Tietysti haluaisin hyvän selityksen sille, miksi Haavisto hakkaisi tummaihoisia ja homoja - onko joku syy arvella, että hän olisi niin tehnyt oikeastikin, vaik mitä sillä halutaan sanoa?
Toki kukanenkin saa pahoittaa mielensä ihan mistä tahansa, omaa elämäänsähän siinä vaan hankaloittaa.
Ei liity ei, mutta eikö me saada pitää mitään "pyhänä" ja meille tärkeänä. Saako meille tärkeät asiat aina lakaista maton alle? Tätä minä en ymmärrä. Sitä täällä tehdään koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911584:Eli mielestäsi elokuvassa on ensiarvoista että näyttelijä muistuttaa esikuvaansa. Jos siinä esiintyy erinäköinen näyttelijä, se loukkaa jotakin arvoja?