V
vierailija
Vieras
Ne on suomeksi. En tiedä voiko tilata kotiinTABU-lehtiä löytyy kirjastosta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne on suomeksi. En tiedä voiko tilata kotiinTABU-lehtiä löytyy kirjastosta
Lopeta ruma mummo ja Tuhnis-jankkaus. Kaikki lukijani hyvin tietävät, että lasteni isä on suomalainen ja äitinsä puolelta Karjalan evakko.Jos hallitus ei olisi leikannut tukia ja kiristänyt oleskeluluvan saamista ei näitä katujengejä olisi syntynyt. Seuraava demari hallitus kyllä korjaa nämä asiat. Ei Tuhniskaan olisi saanut kansalaisuutta jos olisi työpaikkaa edellytetty.
Itse olet kertonut eksäsi olleenLopeta ruma mummo ja Tuhnis-jankkaus. Kaikki lukijani hyvin tietävät, että lasteni isä on suomalainen ja äitinsä puolelta Karjalan evakko.
Katujengit ovat ikivanha ilmiö. Minua harmittaa, kun elin lapsuuteni maaseudulla ja käytin vapaa-aikani kirjojen lukemiseen. Elin menetetyn nuoruuteni muutettuani pääkaupunkiseudulle. Ihminen testailee rajojaan nuorena.
Mistä kulttuuri saisi voimansa, jos kaikki olisivat samanlaisia sivusta tarkkailijoita kuin minä? Tuskin pyörääkään silloin olisi keksitty.
Onko NeitiSetis kallellaan kameleihin päin? Sehän on jo sika paha mielisairauden muoto.Itse olet kertonut eksäsi olleenkuski.
KorjausOnko NeitiAlepa kallellaan kameleihin päin? Sehän on jo sika paha mielisairauden muoto.
Rummo-jankkaajan oluttynnyrimaha estää kamelin selkään nousun. Juoppohullulla on juopon puheet ja kirjoitukset.Onko NeitiSetis kallellaan kameleihin päin? Sehän on jo sika paha mielisairauden muoto.