Marianna täys kymppi? Uudet BB-naiset täys nollia...

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
BB-Marianna ei pidä Tuulia ja Anniinaa uhkana: Niiden ulkonäkö on nolla!
15.09.2008 10:35

Big Brother -taloon sunnuntai-iltana astuneet Jari-Matti, Antti, Anniina ja Tuuli pistivät talon alkuperäisten asukkaiden pasmat sekaisin.

Talosta häädetyn Markon lähtö sai tunnelman hetkeksi alakuloiseksi. Erityisen iloinen hänen lähdöstään oli Marianna.

- Markon läsnäolo ahdisti mua. Oon iloinen, että Cheryll jäi, nainen totesi makuuhuoneessa Mariannelle.

Uusien asukkaiden saapuminen ei häntä kuitenkaan sen kummemmin ilahduttanut. Nyrpeää naamaa näyttänyttä naista ärsytti talon alkuperäisten miesasukkaiden into tututusta uusiin BB-kilpailijoihin.

- Noi miehet on mun silmissä niin kicksikicksikicksi, Marianna sähisi näiden vaihtaessa mietteitä tulokkaiden kanssa talon pihalla.

Naisen ihastus Johaniin sekoittaa pakkaa entisestään. Hän on odottanut Johanin lähestymistä, sillä ei itse viitsi nyt ottaa kontaktia talon hengenpelastajaan.

- Ja sitten se tänään otti. Mun piti puhua sen kanssa, enkä ehtinyt. Nyt en viitsi mennä sinne enää, koska se näyttäisi siltä, että haluan omia Johanin, Marianna mietti.

Hän ei pidä talon uusia naisia, Tuulia ja Anniinaa, kunnon vastuksena Johanin hurmaamisoperaatiossa.

- Johanin lähestyminen näyttäisi myös siltä, että pidän niitä uhkana, mitä ne ei oo. Niiden ulkonäkö on zero, hän totesi Mariannelle.
IS

Mä en tykkää sen Mariannan ulkonäöstä. Näyttää jotenkin hirveen vanhalta. Semmonen "kurppa". Enkä nyt tarkoita, että ite olisin jotenkin täydellinen (kaukana siitä), mutta mun mielestä se Marianna on kaukana kauniista. Ja ne uudet tytöt oli tosi nättejä! Etenkin se vaalea.

mun mielestä se tuuli on miljuuna kertaa nätimpi ku marianna,se vähän kyllä nyt luulee itestään liikoja :whistle: ja se jotenkin nostaa mun karvat pystyyn ku en vaan voi ymmärtää että on oma mies ja kuitenki sano että hän haluaa pitää johanin itellään,että pillua hän ei tule täälä saamaan häneltä jne,niin ulkomaailmassako sitte antais?ja kuitenki itkee että onko hänellä miestä enään,jos mä oisin se mies ni mä heittäsin tollasen akan pellolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Siis eiks se Marianna ole suhteessa elävä ihminen...Tai ei taida enään tuon keikan jälkeen olla. :whistle:

Eikös heillä ole Mariannan osalta vapaa suhde eli saa kuksia muitakin mut mies ei saa :laugh:

ja mieshän ei ois halunnu tollasta vapaata suhdetta mutta se on mariannan päästös :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Siis eiks se Marianna ole suhteessa elävä ihminen...Tai ei taida enään tuon keikan jälkeen olla. :whistle:

Eikös heillä ole Mariannan osalta vapaa suhde eli saa kuksia muitakin mut mies ei saa :laugh:

No joo, mutta haluaako se mies nähdä sen telkkarista, kun eukko kuksii muita. :laugh: :D :whistle:

Mariannan asennevamma jokaiseen asiaan ja tekopyhyys kun hän sanoo että ei ikinä feikkaa. Ok. Hän ei feikkaa paljoa. Mutta hän ei myöskään yritä ikinä tehdä asioita kunnolla, olla kiva, pitää hauskaa.. Mielummin hän ryntäilee ympäri asuntoa marttyyrina ja haukkuu ihmisiä. Hän on luonnostaan umpitylsä ja mustasukkainen. Pääsisipä jo sanomaan sen hänellekin :)

mä oon aina sekasin kumpi on marianna ja kumpi marianne.. ja toinen niistä ärsyttää mua hirveesti.. siis se joka arvostelee niitä miehiä(varsinkin markoa) ulkonäöstä.. kumpi naisista se nyt sitte on.

Sitä mulkoilevaa hapannaamaa ei jaksais millään katsella. No, ei kai sitä pakko olis koko BB:tä katsella, joten oma vika :D

Alkuun pidin Miaa ihan rentona tyyppinä, mutta sen pisteet on laskenut joka raivarin myötä vähäsen.

Yhteistyössä