Marimekko, yök....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minusta se lehmäkuosi on hauskinta mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Odotan että sitä tulee pienempänä kuviona ja sitten teen huonetaulun tytölle siitä.

Vähän samat ovat suunnitelmat... Tai kaapin oven voisi sillä "kuorruttaa".

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minusta se lehmäkuosi on hauskinta mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Odotan että sitä tulee pienempänä kuviona ja sitten teen huonetaulun tytölle siitä.

Vähän samat ovat suunnitelmat... Tai kaapin oven voisi sillä "kuorruttaa".

Minä jo ihailin tarjotinta, mutta en sitten raatsinut ostaa, kun en oikeasti sitä tarvitse. Eli nyt vaan toivotaan, etteä ne tosiaan pienentää sen kuosin kanssa.

Mä tykkään marimekosta, mutta kovin paljoa sitä meillä ei ole.
Nyt rakastuin päätä pahkaa pienten poikien Isäntä lakkiin. Siis se on niin ihana, just meidän poikien näköinen.
Yhden jo ostin ja toinen pitää vielä ostaa, nyt kun tiedän koon. =)

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Se lehmä kuosi on aivan JÄRKYTTÄVÄN RUMA kuka hullu haluaa pelottavan ja ruman näköisiä lehmiä vaatteisiin / sisustukseen? pitää kyllä olla itsekin mieleltään lehmä että semmoisen ostaa....

Ja tässä tuli sitten vissiin totuus? Kukaan ei saa ikinä eikä missään tilanteessa olla eri mieltä? Sinun sanasi on laki.

Se lehmä kuosi on aivan JÄRKYTTÄVÄN RUMA kuka hullu haluaa pelottavan ja ruman näköisiä lehmiä vaatteisiin / sisustukseen? pitää kyllä olla itsekin mieleltään lehmä että semmoisen ostaa....

Olen kuullut itsestäni tuon haukkumasanan viimeksi ala-asteella. Että kiitos vaan mielipiteestäsi ja hyvää illanjatkoa sinnekin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:

Ja tässä tuli sitten vissiin totuus? Kukaan ei saa ikinä eikä missään tilanteessa olla eri mieltä? Sinun sanasi on laki.

ei tietenkään saa olla eri mieltä :D :D paitsi että ne ammut on aivan täydellisen suloisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinkkikupla:
Marimekolla on monia nättejä kuoseja. Harmi vain että marimekosta ja etenkin unikosta on tehty eräänlainen statussymboli.

Ei ne Marimekon kuosit minusta mitään statussymboleita ole, koska Marimekon tuotteita löytyy nykyään lähes joka kodista.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:

onneksi viesti meni perille ja kaikki ymmärsivät pointin

Tää on paljon hienompi :)

62031.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
Minä pidän etenkin Maija Louekarin kaikista uusimmista malleista. Eikä ne hinnatkaan laatuun nähden mitenkään päättömiä ole.

Nämä ovat kaikki mielestäni kauniita malleja:

http://www.marimekko.fi/FI/sisustus/kankaat/maijalouekari/kevat2008/frontpage.htm

Yhteistyössä