Marinaa Elisan laskutuksesta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pauna

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
8 674
0
36
Nyt meni viimeistään hermot Elisan laskutukseen kun napsahti kirje perintätoimistosta. Muuten ihan hyvä, mutta laskuttavat liittymää joka ei toukokuun jälkeen ole enää edes ollut Elisan vaan aivan toisen operaattorin liittymänä. Lisäksi mobiililaajakaistan laskut ovat ihan sekaisin, maksetut laskut eivät näy oma elisa-palvelussa jne. Laitoin sähköpostiakin (kun yllätys yllätys, puolen tunnin odottamisen jälkeen olin puhelimitse edelleen jonossa!!!!), saa nähdä mitä vastaavat. Onneks ei oo määräaikainen sopimus, voi olla että kohta vaihtuu operaattori myös mobiililaajakaistassa...

Perseestä on ja syvältä sieltä. Ei lisättävää. Tai onpas...olen siis tapellut Elisan kanssa laskutuksesta koko tähän astisen mammiksen ajan, eli kohta yhden vuoden. Viimeiseen sähköpostiini laitoin viimeseksi lauseeksi "Uskokaa tai älkää, mammalomalla on muutakin tekemistä kuin tapella Elisan kanssa".

mulla oli kesällä ihan mahottomia ongelmia elisan laskutuksen kanssa. olin maksanut laskun vahingossa ilman viitenumeroa..myöh.tuli muistutus.soitin asiasta ja suoritus löytyi ja asia oli ok.parin viikon päästä meni netti kiinni ja syynä maksamaton lasku.taas soittelin moneen kertaan ja monen tunnin jälkeen suoritus löytyi ja asia oli ok. netti ei kuitenkaan auennut vaan taas soittelin ja laskua haettiin jälleen kerran. asia oli taas ok. parin viikon päästä tuli jälleen muistutus ja uhkaus että asia menee peritätoimistolle jos en maksa laskua....taas soittelin ja asiaa selviteltiin moneen kertaan...meinasin tulla hulluks ton saman laskun kanssa....ole tiukkana...

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
mulla oli kesällä ihan mahottomia ongelmia elisan laskutuksen kanssa. olin maksanut laskun vahingossa ilman viitenumeroa..myöh.tuli muistutus.soitin asiasta ja suoritus löytyi ja asia oli ok.parin viikon päästä meni netti kiinni ja syynä maksamaton lasku.taas soittelin moneen kertaan ja monen tunnin jälkeen suoritus löytyi ja asia oli ok. netti ei kuitenkaan auennut vaan taas soittelin ja laskua haettiin jälleen kerran. asia oli taas ok. parin viikon päästä tuli jälleen muistutus ja uhkaus että asia menee peritätoimistolle jos en maksa laskua....taas soittelin ja asiaa selviteltiin moneen kertaan...meinasin tulla hulluks ton saman laskun kanssa....ole tiukkana...

hui kamala, olisin jo haistattanut paskat...

Nooh, me ollaan jo yli vuosi yritetty tehdä Elisalle muutosta laajakaistamaksun maksajasta. Jospa nyt seitsemännen kerran (ja joka kerta vähintään puoli tuntia jonotettua) se viimein onnistuisikin. Joka kerta on vakuutettu, että nyt on kunnossa ja joka kerran lasku vaan uskollisesti tulee vanhalla nimellä....Ihan syvältä heidän asiakaspalvelunsa, ei voi muuta sanoa.

Yhteistyössä