Marinoidut lohisuikaleet, mitä mä teen niistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla ois paketti marinoituja lohisuikaleita enkä keksi, mitä ruokaa laittaisin niistä. Kiusaus ei käy, just oli kinkkukiusausta. Vinkkejä kaipaan, jotain helppoa?

Onko pelkkä "marinoitu" vai "Hunaja-kerma-marinoitu"? Tuo jälkimmäinen on ihanaa!

Pannulla vain yleensä paistan ja keitän riisiä kasvisliemikuutiolla maustetussa vedessä kaveriksi. Ja sit jotain vihanneksia mukaan. Ei siitä tarvitse mun mielestä väsätä mitään sen kummempaa.

Hei, kiva huomata että jollain muullakin on ollut mietinnässä mitä tehdä näillä marinoiduilla lohisuikaleilla, itse ihmetellyt tuota jo pidemmän aikaa. Toki mielessä on ollut että käyttäisi jossain pastan ja riisin kanssa mutta ei ole saanut aikaiseksi. Kiitokset kaikille vinkeistä. Nyt vähän itselläkin tuntumaa tuohon kuinka käyttää noita :)

Itse olen ostanut valmispusseina myytävää sitruunakastiketta (samassa hyllyssä muiden kastikkeiden kanssa, mutta harvassa kaupassa löytyy tuota sitruunaa)

Paistan lohisuikaleet pannulla ja keitän simpukkapastaa, sekoitan nämä ja lisään sitruunakastikeen sekaan ja sitten uuniin. 200 astetta ja n. 35min.

Yhteistyössä