Mario pelejä Wiille toiveena, suosittele?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4,7,9,10v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";25059959]New super mario bros ehdottomasti![/QUOTE]
okei, tämä jotenkin superhyvä? :D katselin tätä nyt tuolta netistä niin maksaa yli 50e joten on sen rahan arvoinen? :)

meillä on tuo super mario bros ja ihan perus mario-pomppimista mutta tosi kiva! Sit meillä on aika kovassa käytössä mario kart. Sitä suosittelen. Molempia pelaa kyllä meillä vanhemmatkin ;)

[QUOTE="aloittaja";25059985]okei, tämä jotenkin superhyvä? :D katselin tätä nyt tuolta netistä niin maksaa yli 50e joten on sen rahan arvoinen? :)[/QUOTE]

On se. Maksaisin vaikka tuplahinnan. Meidän lapset tykkää ihan älyttömästi ja pelaamista riittää.

[QUOTE="Vieras";25059959]New super mario bros ehdottomasti![/QUOTE]

Ehdottomasti tämä peli!!! Sitä on pienempienkin helppo ohjata, kun ohjainta pidetään sivuttain.

Itse toivon että pian tulisi new super mario bros 2 :)

New Super Mario Brossia , tai Mario Galaxy kakkosta toivotaan meillä. Neitokainen on 9v.
Tuota brossia olen hieman ajatellut, mutta ehkä ostan sen Wii Motion-pelin.
Äiti nimittäin haluis sen... Ja kai se lapsikin sitä pelais.

Meillä on super mario galaxy 2, ei oo kyllä peli-ikäisiä lapsia. Mut tuossa on haastetta aikuiselleki kun vähän pitemmälle pääsee. Ei oo heti läpi pelattu. Suosittelen! :)

(Voiski muuten ottaa ja pelata taas illalla...)

Meillä on super mario galaxy 2, ei oo kyllä peli-ikäisiä lapsia. Mut tuossa on haastetta aikuiselleki kun vähän pitemmälle pääsee. Ei oo heti läpi pelattu. Suosittelen! :)

(Voiski muuten ottaa ja pelata taas illalla...)

Ei ole tuo new super mario bros myöskään nopeasti läpi pelattu. Kun etsii kaikki tähtirahat ja salareitit ja lopulta vielä pääsee sinne tähtimaailmaan, niin kyllä siinä aikaa menee. Vaikka ollaankin mieheni kanssa aika kokeneita pelaajia :)

Mario galaxista meillä ei eritysesti tykätty, ei lapset eikä aikuiset.

Meillä on new super mario ja mario kart ja noista ehdottomasti mario kart on poikien suosikki. Eivät oikeastaan koskaan enää pelaa tuota new super mariota. Nyt joululahjaks saavat sen galaxy2 pelin.

Meillä Mario kart ja Galaxy 2:n ja molemmat tosi kivoja. Lapset tykkää erityisesti tuosta kartista, mutta ne tykkää muutenkin tosi paljon noista autopeleistä. =) Mä haluisin kans tuon "perus" Marionkin.

Kannattaa muuten kiinnittää huomiota minkälaisen julkaisun ostaa.

Nä olen halunnut ostaa jonkun marion wiille, mutta ne on niin tyyriin hintasia etten ole raaskinut. Joku aika sitten kaupassa käydessä törmäsin peli hyllyssä mario galaxy:n ja sielä oli niitä kahden hintasia; toinen makois vajaa 60e ja toinen vajaa30e. Ainoa ero niillä oli se, että toinen (kalliimpi) oli suomeksi ja halvempi englanniksi (eli siis eri julkaisut). Pihinä otin sen halvemman, mutta päästään pelaamaan vasta jouluna :D

Mario Party 8!

Sen verran vanha peli, että voi saada halvalla pelikaupasta. Tosin parhaimmillaan peli on neljällä pelaajalla, joilla kaikilla on ohjaimet ja kapulat.

(Tätä pelaa raavaat miehetkin kalsareissa, kun tulee niin kuuma)