Marjaana Toiviaisen kunniaa on loukattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissmett
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissmett

Tunnettu jäsen
13.11.2016
1 468
428
83
Eikö Marjaana saanut minkäänlaista sanktiota poliisin työn estämisestä?

STT: Helsinkiläispappi Marjaana Toiviaisen kunnian loukkaamisesta syytteet yli 30:lle
Tänään klo 17:25
STT:n mukaan syytteitä on nostettu epäillyistä kunnianloukkauksesta ja yhdestä laittomasta uhkauksesta.

- Valtioni on päättänyt, että jotkut ihmiset voidaan tappaa, sanoo Marjaana Toiviainen Sensuroimaton Päivärinta -ohjelmassa toukokuussa 2017.

STT kertoo, että helsinkiläispappi Marjaana Toiviaisen kunnian loukkaamisesta on nostettu syyte yli 30:tä ihmistä vastaan. Syytteitä on nostettu epäillyistä kunnianloukkauksista ja yhdestä laittomasta uhkauksista.

Toiviainen joutui keväällä 2017 laajan kirjoittelun kohteeksi.

Toiviainen tuli tunnetuksi turvapaikanhakijoiden pakkopalautusten vastustajana Metsälän vastaanottokeskuksessa huhtikuussa 2017. Toiviaisen toiminnasta tehtiin 40 kantelua.

Hänen väitettiin häirinneen poliisin toimintaa ja suojelleen laittomasti maassa olevia henkilöitä. Kanteluissa vaadittiin Toiviaisen erottamista.

Kanteluiden jälkeen tuomiokapituli kehotti Toiviaista noudattamaan ohjeistusta. Tuomiokapituli myös moitti Toiviaisen käyttäytymistä - osittain. Häntä myös kiitettiin maahanmuuttajien auttamisesta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f9a46d00-db1b-4d9b-81a7-f877c177d887

Kyseessä on pappi.
Pieni tyttö joka ei pysty muodostamaan poliisille minkäänlaista uhkaa.

Saako häntä haukkua kuin vierasta sikaa?

Pappi jolla on usko?
Ei saa haukkua, mutta mä olen nähnyt videon missä sama pappi haukkui vastapuolella pöytää istuvaa miestä ja sitä paitsi hän väitti tässä taannoin olevansa asianajaja, eikä mikään pappi.

Nauratti kaikista eniten se video, jossa Marjaana huutokauppaa omaa omaisuuttaan Rautatientorilla. Ääni värisee ja koko olemuksesta näkee, että asiat eivät ole hyvin. Pikkumummeli pysähtyy Marjaanan kohdalle ja kysyy, että "Onko sinulla kaikki hyvin?" Siinä vaiheessa, kun tuntemattomat esittävät tämän kysymyksen sinulle, niin kannattaa hakea apua.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kyseessä on pappi.
Pieni tyttö joka ei pysty muodostamaan poliisille minkäänlaista uhkaa.

Saako häntä haukkua kuin vierasta sikaa?

Pappi jolla on usko?
Pieni tyttö? Aikuinenhan tuo on.

Ja kyllä, pappia saa arvostella jos tekee typerästi.

Nauratti kaikista eniten se video, jossa Marjaana huutokauppaa omaa omaisuuttaan Rautatientorilla. Ääni värisee ja koko olemuksesta näkee, että asiat eivät ole hyvin. Pikkumummeli pysähtyy Marjaanan kohdalle ja kysyy, että "Onko sinulla kaikki hyvin?" Siinä vaiheessa, kun tuntemattomat esittävät tämän kysymyksen sinulle, niin kannattaa hakea apua.
Ja kuten tiedetään, kaikki ei ollut hyvin.

Mä olen arvostellut omaa rippipappiani.
Ja usko pois, mä osaan jos sille päälle satun.

Mut paskamyrsky jonka kohteeksi Marjaana on joutunut ei ole minun tekojani.
Joo mutta Marjaana ei ole "pieni tyttö", ja on tehnyt näyttäviä tempauksia. Ei se ole eka julkkis jota on arvosteltu.
Olis vaan ollut hiljaa eikä ois vetäny oikeuteen sitä arvosteluaan, niin ois pelastanu maineenrippeensä.

Joo mutta Marjaana ei ole "pieni tyttö", ja on tehnyt näyttäviä tempauksia. Ei se ole eka julkkis jota on arvosteltu.
Olis vaan ollut hiljaa eikä ois vetäny oikeuteen sitä arvosteluaan, niin ois pelastanu maineenrippeensä.
Jos on aihetta tehdä rikosilmoitus niin pitäis vaan olla kiltisti hiljaa?
Nyt jos koskaan mä olen eri mieltä kanssasi.

Jos on aihetta tehdä rikosilmoitus niin pitäis vaan olla kiltisti hiljaa?
Nyt jos koskaan mä olen eri mieltä kanssasi.
Papilla, ja uskovalla (jos se Marjaana ees uskossa on) on hyvä olla paksu nahka. Kaikesta nettiälämölöstä ei pidä suuttua. En mä sitä sano että uskovan sortaminen on oikein, mutta olis siinä Pietarilla ja Paavalilla ollu kiire ku kaikista loukkauksista olisivat vieneet ihmisiä raastupaan.

Marjaanan tyyli on melodramaattinen, ja muistuttaa lähinnä 14-vuotiaan teinin maailmantuskaa ja angstaamista kuin rauhallisen ja viisaan paimenen toimintaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä