marjoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamamaalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamamaalta

Vieras
Meidän neiti on hulluna marjoihin. Mutta karviaiset hiukan mietityttää. Siis: uskallanko antaa reilun vuoden ikäiselle likalle moisia marjoja? (Nyt kirjoitettuna kysymys tuntuu tyhmältä, mutta kysympähän kuitenkin... :D )

Meillä neiti 1,6v syö karviaisia, marjoja, viinirypäleitä... jos kuori ei maistu, sylkäsee sen pois suusta. Minä vahdin kyllä koko ajan kun syö jotain karviaista ettei vaan mene kurkkuun, kun ovat niin vaarallisen kokoisia.

meillä herra repii ite marjat puskasta, menee niin kirpeet kirsikat ku makeet mansikat... :D mitä ite oon kirsikoita maistanu ni on aika kirpeitä, mut herra vaa syö irvistelemättä..viinimarjat on the lemppareita.. :p eli mä ainaki annan pikkusen syyä marjoja, saa ainaki riittävästi *tuoretta* c-vitamiinia

Meillä kans neiti, nyt 1v 1kk, kerää itse marjansa puskista ja syö ne. Tärjolla on punaista ja mustaa viinimarjaa ja karviaisia ja karviaiset vie ehdottomasti voiton. Pihalla kun ollaan leikkimässä niin vähän väliä käy napsimassa karviaisia puskista suuhunsa. Ja kyllä, vähän pelottaa kun se niitä kokonaisena suuhunsa laittaa mutta kun ei anna kenenkään auttaa. Ei kelpaa jos yritän tarjota omasta kädestä "putsattua" tai pienittyä marjaa vaan itse haluaa sen puskasta repäistä. On tuo meidän neiti aika kova happaman perään. Söi niitä karviaisia jo muutama viikko sitten kun ne oli vielä ihan raakoja ja pisti isommankin ihmisen irvistelemään. =)

Kyllä vuodenikäinen voi jo syödä kaikkia marjoja. Meillä neiti kerää myös marjat pensaista. Ei oo vielä sellasta marjaa löytäny, mikä ei maistuis. Viinimarjat ja raa'at puolukat menee suit sait alas :D

Yhteistyössä