Marmatusta anopista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onko teillä muilla sellaista että anoppi vie jatkuvasti lapsen pois sylistä kun menee anoppilaan kylään? en saa tyyliin koskeakkaan,syötää,nukkuttaa omaa lasta siellä jos appi antaa lapsen mulle syliin niin anoppi rientää sen ottamaan pois.Lapsi heräs eilen päikkäreiltä ja menin ottamaan sitä niin anoppi juoksi ja nappas sen siitä sängystä ennen kun minä kerkesin.
Jos se vaikka ite menee vessaan ja sanon että anna lapsi mun syliin niin se tokasee et ei "Timo" pitää sitä sillä aikaa.Jos lapsi alkaa itkemään anoppi nappaa sen ja alkaa lohduttamaan,lapsi kattoo ihmeissään et miksi ei pääse äitin syliin.Mun mies anto lapselle ruokaa pullosta ja anoppi tokas et lapsi ois kattonu sitä et mumminhan se pitäs antaa ruokaa,törkee eiköhän se lapsi ekana kattois et äitin pitäs antaa ruokaa.
Sit se jatkuvasti hokee et hänen tyttö hänen tyttö,houkuttelee mua ja miestä baariin et jätettäs lapsi sinne hoitoon ja ikää sil vasta 8kk,en tod raaski.
Se on ostanu sinne oman sängyn,lelut,vaatteet,kaappi täyteen ruokaa,useita vaippapaketteja yms.....

Ihan kuin siellä en olisi äiti ollenkaan,en saa tehdä lapsen kanssa mitn siellä,edes koskea!

Ärsyynnynkö herkästi vai mitä teen....mutta rassaa et se käyttäytyy kuin ois lapsen äiti.Kyllä itse halusin hoitaa lapseni oli kyläpaikka mikä tahansa.

Sen verran harvoin näemme lastemme isovanhempia, ettei mua haittaa pätkääkään, vaikka omisivat lapseni. Imetyksen hoidan minä, mutta mun puolesta kaiken muun saisivat tehdä, jos haluaisivat.

Ymmärrän kyllä täysin, miltä tuntuu, meillä hyvin samanlaista. Siksi en edes halua lähteä mukaan koko anoppilaan, kun pahoitan siellä vain mieleni. Anoppi jyrää kaikessa, ikäänkuin hän nimenomaan olisi se äiti siellä talossa, enkä minä mitään.

Kuulostaahan tuo pidemmän päälle aika ärsyttävältä, mutta jospa se menis jossain vaiheessa sitten ohi? Etkö voi sitten sanoa että "kyllä minä nyt tämän hoidan". Vai loukkaantuuko siitä? Paha sanoa kun ihmiset on niin erilaisia. Itsellä ei vielä lapsia ole, mutta jos ajatellaan positiivisesti niin hyvähän se ainakin on että haluaa huolta pitää, teillä taitanee sitten aina olla hoitopaikka kun selaista tarvitte :) Hyvät puolet esiin niin ei ärsytä niin paljoa. Koita kestää :wave:

Yhteistyössä