A
apua!
Vieras
Teen itse marmeladia ja onnistui tähän saakka ihan hyvin. Eilen on tehty ja eilisestä asti on kuivunut pöydällä. Tänään sitten leikkasin paloiksi ja sokeroin ja jätin leivinpaperin päälle levälleen. Nyt sokerit on ihan sulaneet ja uivat nuo palat nyt "mehulammmikossa" . Enhän mä saa noita purkkiin laitettua, jos ne noin vetisiä on. Kauanko ootte kuivattaneet ja onko toivo jo menetetty noiden suhteen?