Tulisin mielelläni kans faceryhmään!Facebook-ryhmään mahtuu kyllä mukaan, laita mulle yksäriä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulisin mielelläni kans faceryhmään!Facebook-ryhmään mahtuu kyllä mukaan, laita mulle yksäriä
@malanen laitoin yksäriä ryhmästä Täällä toinen yhteinen lapsi tulossa, 4.11 laskettu aika.
Moikka, laitatko Villasukalle viestiä, hänen kauttaan hoituu nykyisin
@malanen laitoin yksäriä ryhmästä Täällä toinen yhteinen lapsi tulossa, 4.11 laskettu aika.
Mitäs tänne Marraskuisille kuuluu?
Joko alkaa olla hankinnat hyvällä mallilla?
Täällä mennään vielä viikoissa 23+. Eniten on vaivannut ummetus (on onneksi Pegorionia) ja käsien ja sormien puutuilu, mutta muuten olo on ollut hyvä. Kelakaavakkeet on jo täytelty ja isoimmat hankinnat jo tehty. Pieniä hankintoja teen pikkuhiljaa. Ostoslista oli kyllä kätevä tehdä! Sokerirasitus on parin viikon päästä.
[/QUOT
onko pinnasängyn päälle asetettava hoitotaso siis ollut mielestäsi kätevä? Itse olen ensimmäistä kertaa raskaana, eikä vaivoisra kokemusra. Siksi mietin ehtiikö kylppärin lavuaarin ja toisessa huoneessa sijaitsevan hoitotason välillä käydä vauvalle pissa/ kakka ylläri pesun jälkeen, jonja takua hoitotaso tulisi löytyä kylppäristä?
Mitä hankintoja olet tehnyt ja miten paljon tilaa vaativat?
Missä ajattelit vaihtaa vaippoja? Kylppärissa/ muussa huoneessa hoitopöydällä/ muu ratkaisu?
Entä mussä säilytät vauvan kantokoppaa sisällä, jos asut kerrostalossa? Meillä ei ole hissiä ja asumme toisessa kerroksessa, joten ajattelin jättää vaunujen rungon katutasolle ja kantaa kopan ylös asuntoon. Se missä koppaa säilytän onkin sitten pulma, kun eteiseen ei mahdu…