Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:pikkuihra älä vaan ota lääkettä.. tai käy niinkun mulle.. edelleen täällä odottelen et koska ne jatkuu.. eipä taida.. luulen että aamuyöstä herää taas supistuksiin..ja EN AIO särkylääkettä ottaa vaiks kuinka sattuis, sanoin miehellekin ettei anna mun ottaa tääl kotona mitään![]()

Alkuperäinen kirjoittaja Annsku:Mulla olis taas TOSI tyhmä kysymys teille viisaammille...
ELI...tunnetteko supistuksen aikana vauvan liikkuvan? Taisiis...huoh...mistä erottaa supistuksen ja vauvan möyrimisen...vai voiko ne vaan yksinkertasesti tapahtua yhtaikaa joka kerta...VAI...sattuuko vauvan liikkuminen todella niin paljon, että ihan joutuu tuolilla kiemurtelemaan...?
Eli vatsasta näkee että vauva liikkuu, ja samalla alavatsaa kiristää todella paljon, samoin ihan järjetön paine lähinnä tuolla peräpäässä...sekä viiltäviä kipuja alavatsassa? Voiko nuo kaikki johtua vaan pelkästään vauvan liikkeistä...vai onko tuo supistusta vai molempia...Mä tuun hulluks...!
Juu ja tosiaan anteeks ensikertalaisen oudot kysymykset... :ashamed:
Tässä alkaa tosiaan pelottaa se synnytyskipu jos nyt sattuu jo tähän malliin... :/