Hellurei!
Meillä oli eilen 5kk neuvola. Miki nyt 7200g ja 65cm. Sellainen mötkö

Saatiin se rokotus myös. Onko teidän vauvat reagoinu rokotukseen? Miki sai rokotuksen n. klo.11.30 ja kauhea huutoitku alkoi neljän maissa. kesti melkein pari tuntia. Annoin supon. Tais olla vähän kipuja. kuume ei kuitenkaan noussu. Miki muutenkin harvoin itkee. Oli aika reppana. Miki nukahti jo yö unille n. klo 19.20 ja heräs kuitenkin viel syömään kasin aikaan. Laitoin takas sänkyyn ja nukahti. Oli reppana tosi väsyny. Yöllä syötin siinä kolmen maissa ja ja kasilta herättiin sitten tänään. Nyt nukkuu aamu päikkäreitä. Meillä oli silloin 3kk rokotuksen jälkeen myös pientä huutoa.
Normaalisti Miki menee nukkumaan 21.-21.30 aikoihin ja aamulla herää kasin aikoihin. Joskus nukutaan ysiin. Kuudelta yleensä herää syömään ja tekee kakat. Sit kuitenkin nukkuu uudestaan. Ihanaa!
Mä en oo vieläkään antanu Mikille mitään muuta kuin tissii. oskus vähän makuja kuitenkin. Heittäytyy välillä tissillä ihan suoraksi

Hassu poju. Mä taidan tuputtaa liian aikasin sille ruokaa. Tuntuu vaan siltä, että syö niin harvoin. Neuvolatäti sano, et se on keksinny vain sellaisen pikkuisen heittäytymisleikin. Kuuluu ikään...
Upeeta romeo ja onnittelut myös meiltä lampusta

Aika hienoo Mindimandi. Meillä kans vain sellaista örinää, kiljuntaa ja ää-ää-ää ääntelyä. Pärinää ja kielellä leikkimistä.
Emmy: Meillä Miki kans on alkanut jumppailla iltaisin. Ääntelyt vai voimistuu iltaa kohden. Vaik sillä on nälkäkin, niin ei suostu syömään. Pelleilee vain meille. Ennen pysty vain laitta sänkyyn ja sinne sit nukahti iteksen. Nykyään ei niin helposti. Muutaman kerran olen kääriny Mikin kapaloon, kun vispaa jaloilla ja käsillä. Sitten kun rauhottuu siihen annan tissiä. Voi kyl mennä pieni hetki. Sitten kuitenkin rauhoittuu kivasti ja nukahtaa omaan sänkyyn. Kysyin kans tästä neuvolasta, niin sanoi myös et kuuluu ikään. Ympäristö kiinnostaa niin paljon!
Mä kans kaikkee kyselen neuvolasta... HIH! No eipä oo aikasempaa kokemusta, niin se on pakko...

Tunnen itseni ihan pöhköksi!
Tsemppii Marille, Sappertuunalle ja Katrinalle! Kyl varmasti on rankkaa kahden pienen kanssa ja Sappertuunalla kolme. Itse sen vasta ymmärtää, kun on sinä tilanteessa. Mä sit kyselen neuvoja teiltä, kun sinne asti päästää.
Sappertuuna: Ai sä heität stand up- juttuja

Mä tykkään kuunnella tosi paljon! Varmaan tulee kaikkee hauskoja juttuja perhe- elämästä HIH!'
Hauskaa viikonloppua kaikille! Ja voimia myös arjen pyörittämiseen