Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ahtola teki ensimmäisen inssin ja toisen teki tämä PerheentupaAlkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 15:32 viivero kirjoitti:Heissan! Nyt on sitten toka inssi takana ja jälleen toiveikas olo päällä.. Jospa ja jospa tällä kertaa.. Elikkäs edessä pitkä ja tuskainen piinisaika.. Yhtään ei edes selvinnyt montako munasolua sieltä oli irronnut joten jännäillään nyt sitten sitäkin.. Tällä kertaa inssi oli todella kivuton kokemus edelliseen verrattuna..liekkö ollu ku oli eri lääkäri..Ja mikä mukavinta tällä kertaa munasolu oli jo irronnut kun inssi tehtiin..viimeksi se oli ultra mukaan irtoomas vasta ku tekivät inssin..
Sit kysymyksiä; ootteko varmistellut vielä inssipäivänä mahkuja?? Ja onko väliä ollu plussauksen kannalta jos munasolu on jo irronnut enne inssiä..? Mites teil plussailijat oli, minttu, Pietu ja mölö?
Pietu: ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, kuka teki sun inssit?
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 13:54 Nea kirjoitti:NYT PINOA YLÖSPÄIN...MIKÄ MEITÄ OIKEIN VAIVAA??? NUKUTTEKO KAIKKI :wave:
Mitkä on piinistelijöiden maanantai-fiilikset?? Ja tietty mitkä on Pietun ja Mintun fiilikset ???
Omassa piinistelyssä ei kummempaa, muuta kun että (sen ajan kun olen mitannut) lämpö edelleen koholla...eli nyt siis seittemättä päivää yli 37 heittäen 37,3 - 38,2. Tähän asti oon touhunnu kuitenkin normaalisti, mut tänään vietän lepopäivän ja sitte illalla alotan taas yövuorot. Pariin otteeseen ollut menkkamaista jomotusta, mutta ei ole housut likaantunu ollenkaan. Viime kierrossa menkat alko tänäpäivänä pp 12, mutta nyttehän mä piikitin pregnyliä tähän ongelmaan, joten eikait ainakaan vielä alkas jos alkaa.
Jotenkin oon ihan posiitivisissa tunnelmissa...ehkä näistä muiden plussauksista johtuen ... :ashamed:
Nyt kertomaan fiiliksiä :kieh:
-Nea :heart: