Tervetuloa
Pilvilinna74 ja muutkin uudet!
Huomenna alkaa taas tapahtumaan, oli monta ultraa ja neuvolaa huomiselle, oma np mukaanlukien. Jännittää, mutta kai saan pidettyä työpäivän itseni kasassa, klo 15.30 olis aika. Yksin meen, mies ei ole tullut mukaan esikoisestakaan ja se on mulle ihan ok. Tulkaa sitten muutkin kertomaan kuulumiset illalla!
Tänään on nähty ystäviä, ja paras ystäväni kysyikin että olenko raskaana

Enhän mä ala kieltämäänkään enää, ja hän sanoi arvanneensa jo aiemmin kun ollaan nähty mutta ei kehdannut kysyä

Hyvin iloinen oli meidän puolesta ja kannustava, vaikka tällainen ikäloppu jo olenkin.. Hällä 2 lasta, isoja toki jo, mutta kiva oli kun sai vähän jutella jonkun kanssa näistä jutuista. Toista ystävää tapasin myös tänään mutta siinä oli niin paljon uteliaita korvia ympärillä etten viitsinyt kertoa mitään hänellekään.
Meillähän on se tilanne että jos kaikki menee hyvin ja marraskuuhun asti päästään niin mies ei missään tapauksessa tule synnytykseen, paitsi jos saamme sen sektion niinkuin olis mun ja miehenkin toivomus. Jos mun on pakko yrittää alakautta niin mulla ei juuri ole siihen vaihtoehtoja, kaksi parasta ystävääni ovat ainoat joilta voisin edes kysyä tulisivatko mukaan tueksi. On toki aika aikaista tällaisia miettiä kun huomenna vasta selviää onko mulla kyydissä ketään, mutta pohdinpa nyt kuitenkin. Esikon syntymässä mies oli mukana ja oli sen verran karua touhua että hälle riitti, ja ymmärrän täysin. Sektioon hän ei tietty lopuksi päässyt mukaan kun oli aika kiirus mutta suunniteltuun kuulemma pääsee?
Viikonlopun aikana bongattu västäräkki, nokkosperhonen, leskenlehtiä ja krookuksia! Taitaa se kesä olla sieltä kuitenkin tuloillaan vaikka ensin tuntui vähän kestävän! Ihanaa!
Nyt vois mennä vähän torkuille, tai siis katsomaan perjantainen Hakekaa Kätilö!-jakso, mutta olotilasta päätellen menee pilkkimiseksi. Hassua miten tuo väsymys tunkee päälle ihan yhtäkkiä ja varoittamatta, ja sitten on niin poikki ja haukotuttaa niin että leuat repee. Onneksi mua vaan ellottaa, ei vollota

Olen ihmeen hyvällä tuulella, odotan koska alkaa ne raskauden ihanat hormonimyrskyt.. Naamasta näkee jo, koko lärvi kukkii, plääh...
Tsempit teille jotka jännäätte huomista ultraa, täällä jännätään kans!
Ms. Moneypenny 11+5