Paljon juttua tullut vaikka vasta pari päivää sitten kävin viimeksi! Tervetuloa uusille!
Napakettutytölle en ehtinyt edes kommentoida kun tilanne jo onkin ratkennut, tosi kiva kuulla!

Eiköhän mies ole jo kohta innoissaan mukana odotuksessa.
Oireisiin/himoihin: Välillä himottaa suolainen ja välillä taas ei voisi kuvitellakaan syövänsä mitään suolaista/rasvaista vaan ainoastaan jotain raikasta ja kevyttä. Hedelmäkarkkeja tekee mieli vaikka yleensä olen salmiakin ystävä. Tuoremehut on tällä hetkellä myös himotuslistalla. Raskaus tuntuu välillä samalta kuin edelliset ja välillä täysin erilaiselta. Erilaista on aikaisemmin alkanut pahoinvointi, jota on huomattavasti enemmän. Iho on huonossa kunnossa kuten oli ekassa raskaudessa, tokassa taas oli paremmassa kuin koskaan. Päätä myös särkee niinkuin ekassa raskaudessa. En sitten tiedä mihin viittaa kun aiemmat on kuitenkin samaa sukupuolta vaikka niissäkin on eroja

Ihan erilaista on, että tissit on kasvaneet jo alusta alkaen, maha on sekaisin.. ja pari kertaa on närästänyt, mitä ei oo mulla ollut koskaan ennen. Välillä tuntuu, että tulokas voisi olla tyttö ja välillä olen varma, että poika se on. En tosiaan siis osaa veikata yhtään mitään
Tänään oli eka neuvola! Ihan yhtä turha kuin muistelinkin. Mitään sydänääniä ei kuunneltu, eikä edes kysytty olisinko halunnut, joten mitään varmuutta ei tullut mihinkään. Seuraavaksi on sitten ultra 2viikon ja 3päivän kuluttua, sitä odotan jo kovasti! Seuraava neuvola onkin vasta rv 18. Uudelleen synnyttäjillä oli vielä entisestään harvennettu käyntejä ja ennen rv 35 on ainoastaan 4 käyntiä
sannni rv 9+1

<3