nyt on lisätty ja valitettavasti myös poistettu jengiä! :hug: en ole muuten ihan varma onko listalla vielä joku sellainen, joka ei enää haluaisi siinä olla? vai eikö ole vain kirjoitellut vähään aikaan. mulla on saattanut mennä jonkun km ohikin...
oireista: ihan hirvee olo kokoajan :'D enkä pysty syömään tyyliin mitään. tissit on oudot, nännit kasvaa mut tissit tuntuu pienenevän.. outoo. mut voi kyl olla että oon vaan vähän laihtunut kun ei ruoka maita ja kuulun niihin onnekkaisiin joilla läski lähtee ekana tisseistä.
töistä: oon opiskelija, mutta eilen tuli mieleen että haluaisin kuitenkin olla mahdollisimman kauan lapsen kanssa kotona, että kuinkahan pitkään ne suostuu venyttämään yliopistolla äitiyslomaa hehhehe..?
synnytyksestä: esikoista kun odotan niin ei ole siltä saralta mitään kokemusta, mutta tässä vaiheessa epiduraali hirvittää enemmän kuin alatiesynnytys. oon aika selkäherkkä.
työnimestä: hehheh, meillä on työnimikaimat,
Anskuna! Hippu on ollut meidän tulevan vauvan kutsumanimi jo vuosia, aina kun ollaan mietitty miehen kanssa elämää mahdollisesti kolmannen kanssa se on aina ollut Hippu..

kun edellinen raskaus päättyi tuulimunaan, ajateltiin ettei Hippu vielä vain halunnut tulla. toivottavasti se olisi tällä kertaa oikeasti kyydissä...
...nimittäin
ultra varattu 30.3. silloin toivottavasti selkinee viikot, tällä hetkellä oon menny keskiarvon mukaisesti.
blue-bell ja hippu 6+4