Tervehdys!
No olipa ""mukava"" lukea, että muillakin tämä seksielämä
on samanlaista kuin meillä eli en ole yksin. Ja ""hyvä"" kuulla, että muillakin on näitä epämääräisiä vatsa/supistelukipuja. Juttelin niistä eilen neuvolassa, mutta eipä se täti mitään siihen sanonut. Sanoi kuuluvan asiaan ja näinhän se on. Jos on rasittanut itseään kovasti ko. päivänä, niin sen kyllä huomaa sitten illalla ja yöllä. Nyt kun yksi päivä siivosin kovasti, niin yö oli aivan onnetonta. Vatsa pinkeä, kipeä ja supisteli. Kököttelin puoli-istuvassa asennossa keskellä yötä olkkarin sohvalla. Nyt kun taas olen vain oleskellut, oon yöt saanut nukkua oikein hyvin. KYllä itseäkin pelottaa, että josko se paikkoja aukasee ja kaikenlaisia mielikuvia. Nyt väitän kovasti lisäksi, että vaavi on lasketunut alaspäin. No, neuvolassa kaikki hyvin ja sf-mittä oli 28 (rv 30).Ensi viikolla menen lääkäriin ja haen lisäsaikkua. En viitsi enää kyllä töihin lähteä 2 viikon takia. Sitten olisin vuosilomalla ja sitten jään äippälomalle.
Valmennuksesta mullekkin täti puhui, mutta en sinne taida lähteä. Eikä mieskään ollut mitenkään innokas. Luottaa, että osaan jutut, kun 2 kertaa olen tämän aikaisemmin jo kokenut. Aikoinaan kun kävin ekalta lapselta valmennuksessa, ei se kyllä minulle antanut mitään erikoista. Liekkö sitten muuttunut paremmaksi ajansaatossa.
Oululaisille: täällähän saa ainakin käydä tutustumasssa Oysin synnytysosastolle. Oli muistaakseni ke-to (en ihan varma päivistä) klo 15.00. Sinne ehottelin miehelle, että voitaiisin käydä vähän kattelemassa, että tietää mihin minut pitää sitten viedä

Synnytys ei minua pelota onneksi (ainakaan vielä) yhtään.
Minulle ei laskettuun aikaa ole mitään muutoksia tehty. Tosin en ultrassa ole nykyisin käynyt. Vasta marraskuun alussa menen ä-polille. Sitten onkin mielenkiintoista nähdä minkä kokoinen asukas on ja odotanko kuitenkin marraskuun loppuun.
Mukavaa odotusta meille kaikille! Ei ole enää pitkä aika h-hetkeen