P
Päivi79
Vieras
Kaisa Mekin tuolta lapsettomuuspuolelta. Ei voi vieläkään uskoa että tuossa sitterissä tosiaan tuhisee oma pikkuinen tyllerö
Aivan uskomatonta. Kaksi ja puoli vuotta meillä meni hoidoissa ja aikas monta piikkiä on tullut mahaan iskettyä vaikka piikkikammoinen olenkin, mutta mitäpä sitä ei tekis kun haluaa omaa lasta niin kovasti että sattuu.
Kamala nopeeta aika kuitenkin menee. Tyttö nyt hiukan reilun 2kk:n. Oikea hangonkeksi
Sisarusta ei vielä olla aateltu, koska meillä oli jotensakin rajun oloinen synnytys. Eikä sitä sitten taas tiiä että kuinka kauan sisaruksen saamiseen menee. Nautitaan kuitenkin päivä kerrallaan tästä pienestä lahjasta joka kasvaa päivä päivältä ja oppii uusia asioita
Päivi ja pikkuneiti (jonka toinen nimi on muuten Juulia....
)
Kamala nopeeta aika kuitenkin menee. Tyttö nyt hiukan reilun 2kk:n. Oikea hangonkeksi
Päivi ja pikkuneiti (jonka toinen nimi on muuten Juulia....