MarraskuunVauvat 2006

Kaisa Mekin tuolta lapsettomuuspuolelta. Ei voi vieläkään uskoa että tuossa sitterissä tosiaan tuhisee oma pikkuinen tyllerö :) Aivan uskomatonta. Kaksi ja puoli vuotta meillä meni hoidoissa ja aikas monta piikkiä on tullut mahaan iskettyä vaikka piikkikammoinen olenkin, mutta mitäpä sitä ei tekis kun haluaa omaa lasta niin kovasti että sattuu.
Kamala nopeeta aika kuitenkin menee. Tyttö nyt hiukan reilun 2kk:n. Oikea hangonkeksi :) Sisarusta ei vielä olla aateltu, koska meillä oli jotensakin rajun oloinen synnytys. Eikä sitä sitten taas tiiä että kuinka kauan sisaruksen saamiseen menee. Nautitaan kuitenkin päivä kerrallaan tästä pienestä lahjasta joka kasvaa päivä päivältä ja oppii uusia asioita :)

Päivi ja pikkuneiti (jonka toinen nimi on muuten Juulia.... :) )

Heipsistä muorit ja ipanaiset !
Aattelin tulla kertomaan,että tänään oltiin Lukaksen kanssa ensimmäistä kertaa muskarissa.Mentiin tietenkin kävellen ja poikahan toki nukahti vaunuihin,ei herännyt kun riisuin vaatteet pois ja nukkui kuin tukki koko muskarin ajan,minä siinä sitten soittelin triangelia ja palikoita,poika sylissä.Ainut ääni mitä pojasta lähti oli kerran oikein mojova pieru :laugh:
Aikasen hyvät unenlahjat,nukkui kotimatkankin ja edelleen jatkaa ulkona uniaan :D
Että semmoista...perjantaina olisi vasta neuvola,viime kerrasta taitaakin olla jo nelisen viikkoa ja kova olisi halu jo saada tietää tarkat painot ja pituus :D
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :D

se on jännää että raskaus aikana selitin kavereilleni joilla siis jo "isot" lapset että tyhmää on verrata lapsia(olen yhä osittain sitä mieltä koska kaikilla lapsilla eri dna nje..eli ei periaatteessa vois ollenkaan verrata..)
ja silti oon kiinnostunu kuin muitten saman ikäiset lapset o kasvanu ja kuin oma kasvaa..

en mä ihan tosissani vertaile,ku jos ois kauheen pullukka tai laiha lapsi ni ehkä sit tuliskin enenmän seurailtua et kuin muut 2.5 kk o kasvanu mut ku juulia kasvaa keskikäyrällä ni ei innosta "vertailla" ku niin moni muksu kiskoo sitä keskikäyräkasvua..

en halua kerskua,mutta musta tulikuin tulikin hyvä äiti joka ilolla vastaa neidin itkuhuutoon,yms.(oma äitisuhde niin kamala että pelkäsin että se vaikuttaa omaan äitiyteeni.)

kuis muut on kokenu oman äitiytensä?pettymyksiä,yllätyksiä?se on aika kasvun paikka joillekkin tää äitiys.lapsettomuus puolen ihmisenä ootin omaani kuin kuuta nousevaa 5 pitkää vuotta..siinä ajassa sitä tuli aika hyvin kasvettua. mm lopetin tupakan polton ja 3 v en oo juonu pisaraakaan alkkomahoolia.

Noi ei tietty takaa hyvää äitiyttä vaan olivat ihan mun oman terveyden parantajia,mutta ei kai niistä haittaa oo siihen äitiyteenkään.oon jopa joskus ajatellu et oli hyvä et en saanutkaan neitiä heti ku halusin,et se tarvittava itsekkyys ja "omahyväisyys" karsiutui siedettävälle tasolle..

yllätyksiä o varmast viel luvassa kulman takana, mut ny on hyvä olla äiti.

T:kaisa ja juulia 11 vko

Eipä auta mitkään tipat tai mikään muukaan meidän neitiä.. Monen monta yötä valvottu, vuoroin minä ja vuoroin mies (hän koki ihme herätyksen sunnuntaina kun minä vain itkin ku olin niin väsy).. Olen todellakin ihan puhki, en keksi enää mitään mitä voisin kokeilla tai tehdä että tyttö rauhoittuisi.. Olen itkuinen, kiukkuinen.. Tuntuu välistä että en muuta osaa tehdäkään enää kuin itkeä ja kiukuta. Harmittaa niin tuon esikoisenkin puolesta kun hänkin alkanut heräilemään öisin kun sisko huutaa.. Meillä kaikilla mennyt rytmi ihan sekaisin tytön takia .. :'(

Äitiys - hmm.. esikoisen suhteen tunnen onnistuneeni, hän olikin helppo tapaus. Nyt sitten emmin kanssa välillä tuntuu, että olenko lainkaan edes äiti - siis minun mielestä kun äidin tehtävä on hoitaa ja pitää huolta toisesta, rakastaa ja antaa hellyyttä .. minusta vain tuntuu etten saa enää edes emmille annettua sitä. Minulla oli jokunen aika sitten jo niin hyvä mieli mitä tulee emmin ja minun suhteeseen, nyt viikonlopun yli taas valvottuani nuo tunteet on taas hukassa..

Taas minä vaan täällä vuodatan kuinka kurjaa meillä on. Emmi on kyllä suloinen vauva kuin mikä, mutta tuo itku ja huutaminen tekee minusta "hullun". Siis en oikein enää edes jaksa reagoida siihen itkuun. Mitä hyötyä minusta enää on jos väsyn tähän kaikkeen ihan totaalisesti?? En haluaisi ajatella näin, tai tuntea näin.. Minun pitäisi nauttia tästä ajasta..

Anteeksi tämä valitus. Menen keittämään kahvit jospa se tästä taas...

Laura

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 10:22 LaSi79 kirjoitti:
Eipä auta mitkään tipat tai mikään muukaan meidän neitiä.. Monen monta yötä valvottu, vuoroin minä ja vuoroin mies (hän koki ihme herätyksen sunnuntaina kun minä vain itkin ku olin niin väsy).. Olen todellakin ihan puhki, en keksi enää mitään mitä voisin kokeilla tai tehdä että tyttö rauhoittuisi..
Laura

Voi LaSi voima :hug: sinnepäin =)
tolkihan kehui sitä vyöhyketerapiaa, oletteko sellaista kokeilleet?!
Riisi- tai jyväpussi lämmitettynä on monella tuonut hetkellistä apua. Minäkin sitä jonkin verran olen lämmitellyt ;) tosin meillä noita vaivoja ei onneksi ole nimeksikään =)
Niin ja sitten meidän pikku-ukko viihtyy erittäin hyvin liinassa =) Ja itsellä jää kädet käyttöön. Vaikka eihän niistä käsistä paljon ole apua, jos on aivan puhki :/ Koittakaa jaksaa, kyllä se vielä paremmaksi muuttuu =)

Eilen olimme neuvolassa välipunnituksella, kun aluksi ei paino tahtonut lähteä nousuun. Eli ikää nyt 6 vkoa ja paino oli 5120g ja pituus 57,5 cm. Nyt oli jo tullut painoa mukavasti ja pitkä poika on :heart:

Yhä edelleen olen miettinyt sen kantorepun hankintaa ja pähkäilen kahden välillä. Harkinnassa on ergo ja patapum, tiedä sitten kumpi kannattaisi ostaa :/

Mutta nyt lähden koirulin ja pojan kanssa lenkille tuonne melkein vesisateeseen :whistle:

Lauriina

Heipä hei taas pitkästa aikaan...nyt jäi kyllä osa jutuista lukematta, kun on ollut niin pitkä väli. Tietokone rikki...

TOLKI oli kokeillut vyöhyketerapiaa! Samoin täällä on nyt kerran kokeiltu. Tyttö itki ihan koko hieronnan ajan, mutta sen jälkeen nukkui uskomattomat 5 tuntia. Seuraavana päivänä tuli useammat kakat, kun yleensä tulee vaan yhet vuorokaudessa. Mutta sitten oliki pari huonoo päivääkin (öisinhän meillä valvotaan ja itkeskellään), mutta tänään oli parempi päivä.

Odotan kovasti jo kevättä, että mieli piristyy ja tyttö kasvaa, niin toivon mukaan arki helpottuu...ja tytölle tulis jonkinlaista rytmiä ja alkais öisinkin nukkumaan. LASI voimia ihan hirveesti!!! Ite en selviäis jos ois vielä toinenkin tenava hoidettavana. Nytkin tekee tiukkaa, että jaksaa...

Nipsu ja tyttö 2kk+2päivää (Ristiäiset meillä vasta 27.1...ajateltiin jos ois jo sitten paremmin mennyt, mutta eipä vielä suurempaa muutosta...sairaalasta asti nämä yövalvomiset ollut.)

meillä jäi huudot puoleen ku siirryttiin nannista tuttelin omneoon.ja sit ku neiti jaskansi lihapullan kokosia pikkusia palloja ni annettiin levolakkia,ja ny o neiti suht tyytyväinen.ei kellään teidän lapsist ummetust ois?ku aluxhan mä luulin et meidän neidillä o koliikkia,ku kaikki vakuutteli että kakkaus väli voi olla se viikko..ja meillähän olikin.ja sit ängettiin 3pv huudolla semmonen pikkunen kuiva "papu"..ja taas uus kierto oli valmis.eli pikkasen vähemmän huutoa ilmavaivojen takia ja sit se 3 pv kakkahuuto..

luulisin kyl et muilla ihan sitä koliikkia.. mut kuhan halusin kertoa meidän itkujen pää syyn..

meillä jäi huudot puoleen ku siirryttiin nannista tuttelin omneoon.ja sit ku neiti jaskansi lihapullan kokosia pikkusia palloja ni annettiin levolakkia,ja ny o neiti suht tyytyväinen.ei kellään teidän lapsist ummetust ois?ku aluxhan mä luulin et meidän neidillä o koliikkia,ku kaikki vakuutteli että kakkaus väli voi olla se viikko..ja meillähän olikin.ja sit ängettiin 3pv huudolla semmonen pikkunen kuiva "papu"..ja taas uus kierto oli valmis.eli pikkasen vähemmän huutoa ilmavaivojen takia ja sit se 3 pv kakkahuuto..

luulisin kyl et muilla ihan sitä koliikkia.. mut kuhan halusin kertoa meidän itkujen pää syyn..niinku vertailukohdaksi..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 20:16 kaisa81 kirjoitti:

luulisin kyl et muilla ihan sitä koliikkia.. mut kuhan halusin kertoa meidän itkujen pää syyn..niinku vertailukohdaksi..

Oletko kokeilut mallasuutetta? se oli hyvä meille rupes vatsa toimimaan tosi hienosti. Se on vähän kun siirappia joka sekoitetaan maidon joukkoon. Saa apteekista.

kaisa': mekin kerran jouduttiin antaa levolacia, tyttö kakkas ennen suunnilleen joka vaippaan, ykskaks loppu ja tuli viikon tauko, aattelin et normaalia ku täysimetyksellä mut alko olla viime pe niin kiukku neiti et kokeiltiin sitä ja sieltähä sitä kakkaa tuliki sit viikon edestä =) ja neiti oli tyytyväinen.. eilen tuli ihan normaalisti kakka, saas nähdä pitkäkö tauko nyt taas tulee..

meillä on perjantaina tytön 2kk lääkäri-neuvola vaikka tyttö vasta 6viikkoo ( laskinko oikeen :whistle: ) ja ens pyhänä on kastajaiset, jee ei enää kauan tarvii varoa möläyttävänsä nimen =) muuten täällä menee ihan kivasti, viime yönä nukku 6h putkeen, yleensä yöt menny 3-4h pätkissä.. ja niitä d-vitamiini tippoja annettii jo 3 tippaa per pvä kunnes nyt pidän parin päivän pausseja ku meinaa ne vääntää ja kääntää masua :D ja helposti unohdan antaa :whistle: juu minä oon dementikko-äiti :laugh:

[

Heips!

meilläkin on ummetus ongelmia, kolme tai neljä päivää kuluu ennen kuin tulee. viimeinen päivä on aina itkuinen, ja missään ei ole hyvä olla. muuten kiltti lapsi.

Onnea tytön johdosta!
tiedän että tuntuu pahalta, jollei saa toista lasta, toivossa on aina hyvä elää. Saat olla oikein onnellinen omasta ihanasta tytöstäsi.

kauniin nimen lapsesi sai.

meillä on ristiäiset 28pv, nimestä ei ole tietoa.

heippa taas.

otimme kans tossa joku aika sit sen rotaviirus rokotteen,kannattaa ottaa jos vaan raaskiin(aika kallis 139? tai olla hinta??)meillä söi juulia sen hyvin eikä valunu suusta pois yhtään.oireita must siit ei tullu.

levolak ny käytössä,ummetus o sillä aika hyvin pysyny kurissa,mutta sen eteen neiti joutuukin kiskomaan sitä 7.5 ml päivässä ku maksimi ton ikäsillä o 10 ml.(pierettää aikalailla,vaikka annan ohjeen mukaan sen osissa ku se kuulemma vähentää siitä aineesta johtuvia ilmavaivoja.)

juu että meni kastejuhla hyvin.juulia meidän emännästä nyt sitten tuli.
jo ollaan puhuttu toisen pikkuisen hankkimisesta,että olisi sitten juulialla leikkikaveri suht saman ikäinen.(joka jää valitettavasti viimeiseksemme,koska olen tuota lapsettomuuspuolen väkeä)

Joskus nuorena haaveilin että saan 3 lasta, mutta elämä päättikin sitten toisin.(oli niin ihme että saimme tämän esikoisemmekin)mutta pakko tyytyä siihen mitä annetaan.harmi vaan etten saa muiden äitien lailla haaveilla..ku jos meille toinen pikkanen suodaan ni sit on tehtävä se sama surutyö jota jotkut tekee 3:nen tai 4:nen nje. kohdalla ku on tullu lapsiluku täyteen omasta mielestä, ni mä joudun sen tekemään pakon eessä ku enenpää en saa vaikka kuinka haluaisin,rukoilisin ja jalkaa maahan polkisin..

ääh ei auta valittaa..(sitä se välillä se epäreiluuden peikko iskee..)

hyviä vointeja kaikille pikkasille ja äityleille.

[/quote]

[

Heips!

meilläkin on ummetus ongelmia, kolme tai neljä päivää kuluu ennen kuin tulee. viimeinen päivä on aina itkuinen, ja missään ei ole hyvä olla. muuten kiltti lapsi.

Onnea tytön johdosta!
tiedän että tuntuu pahalta, jollei saa toista lasta, toivossa on aina hyvä elää. Saat olla oikein onnellinen omasta ihanasta tytöstäsi.

heippa taas.

otimme kans tossa joku aika sit sen rotaviirus rokotteen,kannattaa ottaa jos vaan raaskiin(aika kallis 139? tai olla hinta??)meillä söi juulia sen hyvin eikä valunu suusta pois yhtään.oireita must siit ei tullu.

levolak ny käytössä,ummetus o sillä aika hyvin pysyny kurissa,mutta sen eteen neiti joutuukin kiskomaan sitä 7.5 ml päivässä ku maksimi ton ikäsillä o 10 ml.(pierettää aikalailla,vaikka annan ohjeen mukaan sen osissa ku se kuulemma vähentää siitä aineesta johtuvia ilmavaivoja.)

jo ollaan puhuttu toisen pikkuisen hankkimisesta,että olisi sitten juulialla leikkikaveri suht saman ikäinen.(joka jää valitettavasti viimeiseksemme,koska olen tuota lapsettomuuspuolen väkeä)

Joskus nuorena haaveilin että saan 3 lasta, mutta elämä päättikin sitten toisin.(oli niin ihme että saimme tämän esikoisemmekin)mutta pakko tyytyä siihen mitä annetaan.harmi vaan etten saa muiden äitien lailla haaveilla..ku jos meille toinen pikkanen suodaan ni sit on tehtävä se sama surutyö jota jotkut tekee 3:nen tai 4:nen nje. kohdalla ku on tullu lapsiluku täyteen omasta mielestä, ni mä joudun sen tekemään pakon eessä ku enenpää en saa vaikka kuinka haluaisin,rukoilisin ja jalkaa maahan polkisin..

[/quote]

[

Heips!

Onnea tytön johdosta!

heippa taas.

[/quote]

Moi :wave: Meillä oli eilen neuvola. Venla oli 5054g ja 56,7cm :heart: Hienosti kasvanut..ottaa muut ikätoverit kiinni ;) Venlalla huomattiin napatyrä, mutta se kuulemma häviää itsestään n. vuoden ikään mennessä =) Venla hymyili ja jokelteli kovasti terveydenhoitajalle :D Sai nyt myös toisen annoksen rotaxin rokotetta. Nukkuu edelleen hienosti ja on muutenkin oikein rauhallinen hymy tyttö :heart:

Himpula & Venla 2½kk :heart:

LaSi: Suosittelen tosiaankin, että kokeilette vyöhyketerapiaa!!! Siitä ei voi ainakaan olla haittaa. Ja terapeutti osaa todennäköisesti sanoa, voisiko huudot johtua edes osittain suolistovaivoista. Onkos teidän neiti rintaruoalla? Jos, niin silloin voisit tietty kokeilla ruokavaliosta kahvin, suklaan ja makeisten, ruisleivän, maitotuotteiden karsimista hetkeksi. Voimia joka tapauksessa!!! Omasta voinnista huolehtiminen on tärkeää! (oon itsekin ollut tässä itkujen kanssa yksinhuoltajana kahdeksan vuorokautta putkeen, kun mies on töissä...)

Nipsu: Menettekö toisenkin kerran vyöhyketerapiaan? Meidän Rasmus on huutanut kolme kertaa jo pää punaisena ja kotona on hierottu jalkoja myös. Terapeutti sano, ettei kannata lopettaa ennen kuin vauva ei enää itke ko. paikkoja hierottaessa. Muuten ei vastaavaa hyötyä. Rasmus on kans nukkunu jokaisen terapiasession jälkeen piiiiiittttkkkäääät päiväunet= koko päivän ja kakkinut jokaisen vaipan täyteen! :laugh: Siis suolisto on tehny tehtäviää. :D

Nyt on pakko mennä itsekin maate, ku poika nukahti yllättäen! =)

Ai niin. Neuvolassa täti kehui, että meidän poika on oikein topakka kaveri. Kannattelee päätänsä kuin neljäkuukautinen masumakuulla. :D Painoa tullu oikein urakalla viime aikoina, nyt 4745g, pituus 42,5.

Kirsi ja Rasmus päivää vaille 6vkoa

Tolki: kiitos vain vihjeestä. Tänään soittelin ja kyselin tuosta vyöhyketerapiasta. Aikaa en vielä varannut kun oli epäselvää kuinka tuolla neuvolassa tänään käy..

Niin, siis oli neuvolalääkäri. Ja eiku lisää vaan murehdittavaa ja mietittävää meille. Jotenki alkaa tuntuu että ei tää ole enää edes totta. Tää lääkäri testas emmin kuuloa ja si tokas että ei tää teidän tyttö taida kuulla. Ei nimittäin reagoinut millään tavalla siihen tiukuun eikä siihen piippi-jutskaan. Si katsottiin ne silmät - ei mitään havaintoa siitä että emmi olisi lähtenyt seuraamaan. Siihenkin lääkäri totesi tyynen rauhallisesti, ei taida tyttö nähdä.. Minä ihan itku silmässä kuuntelin ja katselin että mitä hiivattia. Siis ettei emmi kuule eikä näe??? Muuta lääkäri ei sitten koko sen puolituntisen aikana mulle sanonutkaan. Lopuksi vain tokaisi näkemiin ja että seurataan tilannetta.

Siinä siis meni yöunet, ihan kun ne ei nyt muutenkin olisi meillä vähäiset. Minua niin ihmetyttää, että kuinka tuolla tavalla voi sanoa ja sitten ei mitään muuta?? Pitää vain jaksaa uskoa ja toivoa, että kaikki käänty vielä parhain päin ja huomataankin ettei tyttö pienessä ole mitään vikaa.

Että tällaista meille tällä kertaa. Jokohan joskus koittaisi päivä että voisin kirjoittaa teille vain iloisia ja hyviä kuulumisia??

Nyt syömään ja sitten hetkeksi ulos kävelylle.

Laura

Hei...LaSi jaksamisia! Ei meijänkään tyttö reagoinut niihin kuulotesteihin 1kk neuvolassa ja nyt lääkäri (2kk) ei edes testannut. Kurkkas vaan korviin, että ok. Enkä ite edes tajunnut pyytää, että entäs se kuulo. Kotona olen havainnut, että reagoi ääniin. Kokeillahan sinäkin kotona, että reagoiko...Neuvolantäti sanoi, että ei kaikki vauvat juuri sillä hetkellä vaan reagoi, vaikka kuulee. Jospa teilläkin kaikki hyvin, myös se näkö. Jos kovasti huolestuttaa niin soita neuvolaan.

TOLKI...juu, mennään uudestaan vyöhyketerapiaan! Tosin vasta ens viikolla, mutta kuitenkin. I

oon tyttö sylis niin lähti vahingossa jo lähettään...siis itekin olen ollut syömättä ruisleipää ja suklaatakin koittanut välttää, vaikka siitä hirmuisesti tykkään! Koittanut välttää semmoisia kovasti ärsyttäviä ruoka-aineita.

Sammaksesta ollut puhetta, niin meillä lääkäri tuumasi, että eipä se taidakaan sitä olla vaan yksinkertaisesti kielenpintaan vaan tarttuu niin hyvin maito,pulautukset...meillä ehittiin pari viikko kokeilla puolukkaa ja sitten jo sitä geeliä (lääkäri määräs, vaikka ei suositella alle 6kk) ja viel' uudestaan puolukkaa, mutta mitään ei tapahtunut. Meillä ei tytöllä muualle ole kuin kielessä. Katsotaan nyt, että mitä tapahtuu. Annan aina joskus syönnin jälkeen vesihörpyn, että suu puhistuu maidosta (keitettyä vettä).

Nipsu ja tyttö siis 9vko =)

Lasi79: Miten ihmeessä teillä on voinut olla noin tökerö lääkäri.
Tehtiinkö teillä kuuloseulontaa synnärillä? Miten siellä on merkinnät?
Seuraako teillä Emmi kotona sinua katseellaan tai kääntääkö päätä kun puhut hälle? Kysykö se lääkäri tuosta, että miten kotona?
Luulen, että jos olisi ollut jotain vakavampaa (ja kuulon ja näön puuttuminen olis jo vakavaa) että olis pistetty etiäpäin, eikä tk-lääkärin seurantaan vain.

:hug: Kyllä se varmaan vielä iloksi muuttuu...

Pitää lähteä Jereä kylvettämään ja nukuttamaan..

Knicke - eittämättä kävi minullakin mielessä että jo on tavan lääkäri.. Synnärillä kyllä testattiin kuulo ja siellä testin mukaan tyttö kuuli aivan normaalisti. Eilen kotona illalla testailtiin miehen kanssa että reagoiko yhtään mihinkään, niin kyllä hän sellaiseen äkkinäiseen paukkeeseen tai pimputukseen reagoi.. Että taisi olla turhan äkkiseltään tuon lääkärin kommentoida ettei tyttö kuulisi. Tuo näkö nyt on sellainen juttu, että sitä poliltakin kehotettiin tutkimaan (kuten varmaan olen asiasta maininnutkin). Jotenkin en vain suostu millään uskomaan ettei emmi muka näkisi, karsastaa kyllä ja paljon, mutta jos hän sokea olisi, niin ei kai hän valoonkaan millään tavalla reagoisi??? Mistä minä tietäisin, en ole ekspertti :\|

Meinasin tänään ottaa yhteyttä tuonne polille ja kysellä sieltä ihan oikealta lastenlääkäriltä että mistä nyt oikein voisi olla kyse, siis että pitääkö minun todella olla huolestunut asiasta vai voinko vain odotella ja toivoa esim noiden silmien kohdistavan jo vähitellen. Muutenkin meinasin antaa hiukan palautetta tuosta meidän uudesta neuvolalääkäristä neuvolaan.. harmittaa niin pirusti kun just vaihtui lääkäri, aiempi tunsi meidät ja tiesi millaista meillä ollut raskaudesta lähtien.. Tuolle lääkärille en edes viitsi mistään mitään puhua, ei hän tuntunut olevan edes kiinnostunut. ARGH!!

Tänään täällä näyttää satavan lunta, jee - pääsen epelin kanssa pulkkailemaan ja emmi vaunuihin. Sitten meillä olisi epelin taaperokerho tänään, saas nähdä viihtyisikö tuo poika siellä.. hän kun niin minussa kiinni =) Äiti on aika pop .

Mutta -näin meillä taas yksi päivä käynnistyy. Nyt kahvia ja hiukan aamupalaa.

Laura

Lasi79 kyllä teitä nyt koetellaan :( Ja on tosiaan ollu tökerö lääkäri! En voi muuta sanoa, kuin voimia perheellenne :hug: Ja jos ei kuulisi niin tuskin reagoisi ollenkaan ja jos synnärillä on kuulo testattu ja todettu, että on ok, niin ei varmaan ole sen puolesta syytä huoleen. Kannattaa selvittää sitä näköasiaa jotain muutakin kautta niin saatte mielenrauhan :hug:

Kuulumisia pitkästä aikaa..eilen oli lääkäri ja poika 6250g ja 61cm, kauhee ku kasvaa nopee =) Kaikki oli muutenki ok.
Meillä nukutaa yöllä nykyää 7-8 tuntia putkeen, ihanaa ku saa itekki nukkua kunnolla...ens viikon lauantaina olisi ristiäiset ja kaikkee pitäs alkaa ens viikolla leipomaan ja musta tuo poika näyttää ihan papilta se mekko päällä :laugh:
Olinpa tilannu digikuvia pojasta ja synnytyksestä netin kautta ja nyt posti on hävittäny kaikki :( kyl voi suututtaa ku ne voi olla ihan millasen ihmisen käsis vaa :'(
nyt lähetää ulkoilee!!
hyvää viikonloppua kaikille!

sini ja poika 7viikkoo

Yhteistyössä