Hello! Mites äitienpäivä meni!?! =)
Me ostettiin LA syöttötuoli ja pehmuste siihen. Hyvin pieneltä ja huteralta meijän neiti siinä vielä näyttää. Joka päivä pikkasen istutaan niin eiköhän se siitä! Sitten nokkamuki ja siitä harjoitellaan veden hörppimistä.
KE on neuvola niin saadaan 6 kk mitat ja eteenpäin tuota meijän mahdollista maitoallergia asiaa. V-loppuna neiti heräs öisin tunnin välein \|O Muutenkin nukkuu kolmet tosi lyhyet päiväunet päivässä, max. 45min. On sitten aika väsynyt ja kiukkuinen eikä kelpaa kuin vaan syli. Aamusta ja illastahan riittää sellaiset pikaunet, mutta nuo päiväunet vois olla hieman pitemmät. Enpä oikein yhtään mitään ehdi tehdäkään ja eilen tuntu, että pää hajoo...mutta sitten taas aurinko paistaa risukasaankin!
Nipsu ja neit tänään 6kk, jee!
Me ostettiin LA syöttötuoli ja pehmuste siihen. Hyvin pieneltä ja huteralta meijän neiti siinä vielä näyttää. Joka päivä pikkasen istutaan niin eiköhän se siitä! Sitten nokkamuki ja siitä harjoitellaan veden hörppimistä.
KE on neuvola niin saadaan 6 kk mitat ja eteenpäin tuota meijän mahdollista maitoallergia asiaa. V-loppuna neiti heräs öisin tunnin välein \|O Muutenkin nukkuu kolmet tosi lyhyet päiväunet päivässä, max. 45min. On sitten aika väsynyt ja kiukkuinen eikä kelpaa kuin vaan syli. Aamusta ja illastahan riittää sellaiset pikaunet, mutta nuo päiväunet vois olla hieman pitemmät. Enpä oikein yhtään mitään ehdi tehdäkään ja eilen tuntu, että pää hajoo...mutta sitten taas aurinko paistaa risukasaankin!
Nipsu ja neit tänään 6kk, jee!