Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Alkuperäinen kirjoittaja Bliss:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:meillä maitoa ei millään meinata juoda, muu ruoka kyllä maistuu samoin vellit. Onks muilla maitolakkolaisia?
Alma juo (rinta)maitoa kunnolla oikeastaan vain nukkumaan käydessään ja yöllä. Muulloin puree vain. Vesi menee kupista tai nokkamukista hienosti, samoin ruoka maistuu hyvin. Luulen kuitenkin, että maitoa menee päivän mittaan riittävästi, mitata määrää en kuitenkaan voi kun rinnasta annan...![]()
paljonko tämänikäsen pitäis juoda maitoa päivittäin?
Täytyy sanoa, että en kyllä tiedä, mulla on ollut vain näitä rintamaidolla kasvaneita lapsosia, ja olen vaan luottanut, että lapsi itse tietää maidontarpeensa. Alma imee vuorokaudessa n. 7-8 kertaa, joskus useamminkin, eiköhän se ole riittävästi...