Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja osku:Tavallista juustoa olen yrittänyt antaa mutta ei herraa kiinnosta syödä sitä. Milloin te annatte sitä sormiruokaa? Ajattelin vain, kun olen kyllä antanut Oskarille kurkkua yms., mutta miten sitte ruokailun aikana. Meillä ruokailut on menny siihen että pitää olla viihdykettä melkein koko ajan että ruokaa menee alas. Ruoka kyllä maistuu mutta ei ilman viihdytystä. Miten teillä muilla?
valaiskaa taas joku viisaampi jos olen ihan metsässä että juustoa ei suositella alle 1vuotiaalle myöskään. ilmeisesti sisältävän suolan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:nyt on seuraava pakkaseen menevä satsi hautumassa: kookoskanakasviscurrya ja riisiä (riisiä, porkkanaa, kukkakaalia, kanaa, kookoskermaa, kanelia, kurkumaa, korianteria, juustokuminaa, paprikaa ,mustapippuria ja bataattia)
unikuu ja teo
Alkuperäinen kirjoittaja Ramu:Unikuun ohje näytti ihanalta! Itsekin tykätään itämaisista ruoista, kiinalaisesta etenkin. Täytyypäs kokeilla...
Nyt oikein leppoisaa viikonloppua kaikille!