Täällä uusi ilmoittautuu vaikka olen erittäin skeptinen tämän raskauden suhteen.
Olemme yrittäneet lasta 7 pitkää vuotta. Lapsettomuushoitoja olemme käyneet monta, monta joista saldona on ollut yksi kohdunulkoinen ja yksi keskenmeno

Viime elokuussa-09 päätimme lopettaa hoidot ja päätimme, että jos ei niin sitten ei. Hoidot ovat henkisesti ja fyysisesti erittäin raskaita ja tuo kohdunulkoinen oli piste i:n päälle. Jouduin leikkaukseen jossa leikattiin oikea johdin pois jonne meidän pieni oli mennyt kiinnittymään.
No, niin eli nyt sitten tulin luomuna raskaaksi. En ikinä ole edes ajatellut, että voisin tulla ja varsinkin kun on vain yksi johdin.
Ma 22.3 lähdin keskenpäivän töistä pois kun tunsin todella huonoa oloa ja mietinkin, että norovirus taitaa olla tulossa kun meidän työpaikalla sitä oli. Kotona oli sitten ti-ke ja keskiviikkona ellotus olo vain jatkuin ja kuukautiset oli 2pvää myöhässä. NO, ajattelin että teenpä huvikseni testin kun kaapissa on vielä ja katson sen negan niin eiköhän ne kuukautiset sitten ala tulemaan(on meinaan koettua juttu)
No, sitten tein testin ja jätin sen vessaan ja menin keittiöön koska mietin,ettei mulla kiire ole sitä negaa katsella . Menin sitten n. 4min päästä muutenkin vessaan ja vilkaisin testi..Siis mitä? siinä on KAKSI viivaa..Olin aivan että mitä? aloin tärisemään ja mietin, että tässä on joku virhe.
Siitä sitten suoraan apteekkiin ja ostin clearblue digitaalisen sekä viikkonäytölllisen.
Siihenkin sitten tuli että raskaana ja viikkonäytöllinen ilmoitti että raskaana 2-3 eli rv4-5.
Nyt kuitenkaan en osaa iloita, pelottaa , ahistaa kun oma ikäkin alkaa olla jo vastaan onnistunutta raskautta (39v) kun on ollut kohtunulkoinen eli uusiutumis riski on korkeampi jne..jne..
Tänään sitten alkoi kipuilemaan vasen puoli juuri siitä kohtaa mistä oikealla alkoi kipuilemaan ennenkuin kohdunulkoinen todettiin. Tosin siinä aloin jo rv4 vuotamaan tumma verta ja jotain suikaleita(hirveitä)ja oireita ei ollut siinä raskaudessa mutta tässä kaikki mitä voi olla, rinnat sairaan kipeet, pahoinvointi melkein 24/7 varsinkin jos en syö melkein koko ajan, paleltaa jne..jne..
Ultran varasin lauantaille eli silloin omien laskujen mukaan mennään rv6+5.
ja olen rehellisesti varautunut siihen, ettei siellä mitään ole ja joudun taas leikkauspöydälle

mutta sillehän ei sitten voi mitään.
Pakko vain jaksaa odottaa..
Teille kaikille onnea , onnea ja onnea

))