ette tiiä ku säikähin äsken, kuulu ambulanssien ja poliisiautojen ääntä ja lähestyi ja lähestyi ja menin makkarist kattoon mitä hittoa, niin poliisit jahtaa mustalaista jolla ase kädessä. sydän hakkaa vielkin tuhataa ja sataa, eihän täällä uskalla asua enää. nää ollut niin rauhallliset talot asua.. Mitähän tuolla sit tapahtui.. Oli siviilipoliisit tavallisien lisäks joten oiskohan jotain ammuttu, kauheeta.. ja me asutaan viereises talos niist, tää sellanen 2kerroksinen rivitalo..
Sanna78 Itse en nähnyt ketjua, mut uskomaton että joku menee kirjotteleen toisten asioita johonkin.. itekin mietin kun tääl avoimesti kertonut kaikesta että näitähän saattaa lukee joku jota kiinnostaa levitellä asioita, mut pitää jättää omaan arvoonsa. Musta liikkuu muutenkin tyhmiä juoruja, mut en niist jaksa välittää. Läheiset tietää miten asiat on =) . Älä välitä, itse tiedät parhaiten miten asiat on ja ei ne muille kuulu

. nauti nyt vain odotuksesta, ilman mitään paineita
Lasten isä taas väläytti.. nyt sitä mieltä että ei aio tunnustaa isyyttä ja maksaa elareita, ei kuulemma varaa kahteen rahoja tuhlat ja ei kiinnosta vauva yhtään, toisaalta se parempi, pysyköötkin kaukana miest kun tollanen on. Ei voi muuta sanoa ku :headwall:
viime tapaamisella hehkutti että löytänyt ihanan naisen ja on onnellisempi kun koskaan, mainitsi samassa lauseessa että naisella 3 pientä lasta. on siinä tollo, 1 oma lapsi, toinen tulossa ja niist ei välitä.. Että taas yksi syy miksi olen yksin odottaja ja onnellinen että olen

:wave:
Katjuzalla oli ihania ultrakuvia :heart:
Laitanpa tähän gallupin, millä viikoilla teillä on/oli rakenneultra? Mulla maanantaina ja viikkoja sillon 19+2 :heart:
(.) kaikki hyvin, ei supista, ei ole kipeä. kovasti pieni potkii. äiskän kulta :heart: .aika menee niin nopeesti..
-hilla- 18+4