Kivoja mahakuvia oli
Emmamma ja
Hilla83 laittanu.Pitäs iteki ottaa toi kamera tosta käteen ja ikustaa maha
Nousin tossa klo 7 aikaan sitte sängystä, ei vaan saanu nukuttua, kaippa tää valoisa aika tekee ettei taas väsytä. Tai sit se kostautuu tänään jossai vaiheessa. Noh, ei se mitään.
Kävinpä aamulla sitte vaa'alla ja näyttti -1kg siittä kun viimeks kävin eli reilu vko sitte. Ei kyllä ole ruoka kauheesti maistunu, ei oikeestaa mikään. Oon vaan jotai salaattia vetäny. Noh, eiköhän se vauva kuitenkin tarvittavansa jostai ota.
Eilen kun kävin kaverilla niin join kahvia pitkästä aikaa ja se maistu taas ihan hyvältä
Ai niin, äiti ompeli mulle sen yhden hameen malliks mamma ja siittä tuli ihan hyvä ja yhden masutuubin. koitan niistäkin tässä ottaa kuvan ja laittaa esille. En oo mistään löytäny valmiita masutuubeja, siis kaupoista missä on mammavaatteita. Pitääks sellanen tilata netistä sitte tai mennä jonnekin oikeen vauvatarvikeliikkeeseen?!?
Tässä kun on tähän aikaan hereillä niin vois vaikka tiskata..
Ostin muuten eilen Odotus & vauvat-lehden ja se oli kyl tosi hyvä, melkien kaikki jutut luin. Ja siellä oli juttua myös endometrioosista niin sehän mun kiinnosti kun sitä sairastan. Saapi nähdä miten sen suhteen käy raskauden jälkeen, että tuleeko takas ja jos niin millasena,mut siihen nyt on vielä aikaa ja murehtii sitä sitte kun on sen aika.
GALLLUP:
Ootteko tehny raskausajasta jotai kirjasta, esim. missä on ultrakuvia ja kuvia odotusajasta ja tuntemuksia jne? Mä oon noi ultrakuvat skannannu koneelle ja ajattelin tulostaa ne normivalokuviks ja alkaa tekee sellasta kirjaa itselleni ja just ottaa kuvia et näkee miten maha kasvaa jne.
Mut nyt juomaan aamukahvia, pitkästä aikaa, nam nam =)
Sanna ja Nipsu 15+4