Heips!
Katjuza ei sulla olis kuvaa siit hamosesta, jonka teit? Voisin kans tehdä tai yrittää ainakin
Tiedän sen että muovissa ei saa säilyttää(tai ei siis säily pitkään). pitäis kuulemma kirjekuoressa esim ja kuvien välissä paperit, ettei osu yhteen ja kuluta toisia. Kantoliinaa ei ollut ekasta, jos kesävauva tulisi niin hankkisin, mutta tuskin nytkään hankin..
Sanna-78 :hug: Minulla on odotusaikoina lievää migreeniä ja Violaa odottaessa oli useestikkin pää ihan helkutin kipeä. Nyt tässä raskaudessa ei ole ollut kun näköhäiriöitä(joita migreeni aiheuttaa). Paljon otat panadolia? Voisko määrää vähän lisätä kun oikeen kovasti päätä särkee? Ja muuten, näköhän saattaa heikentyä raskausaikana hurjasti, itse olisin ekan aikana käynyt näöntarkastuksessa mutta he ei tee raskaana oleville eikä mielellään imettäville, koska voi antaa vääriä tuloksia. Niin noi hormoonit vaikuttaa kaikkeen
Me asutaan Violan kans nyt kaksiossa(2h, keittiö+sauna 59neliö). Nyt etitään kolmiota, näistä samoista taloista(rivitalot) ja ne on 74neliöö. Nää niin kivat talot, suht.uusia ja lapsiperheitä paljon.
HelmenTyttö Juu, pitää ottaa selville, luulen että lähin ehkä Oulussa ja täältä sinne 300km. Että jää vissiin 4D käymättä, vaikka olis hurjan mukava mennä
PikkuM Mulla taas ku ykköstä odotin oli tapana käydä pyöräliikkeissä, siellä hais niin vastustamattoman ihanalle

. Ja kun skootteri ajo ohi niin oi sitä hajua.. Tää raskaus :headwall:
Loviisa Hei kiitti tuosta linkistä, en ollut moisesta sisaristuimesta kuullutkaan. Luulenpa että hankitaan tuollanen..
Nita Strepsilssejä saapi syödä ainakin apteekin tätien mukaan. Just tuossa muutama kk sit ku olin kipeenä niin kävin hakeen niit ja kysäsin saako niit syödä ja saa, suositusten mukasesti.
Voi ei, mulla mm. tänä aamuna kun heräsin niin yökötti ja oli tosi heikko olo, mutta oksentanut en ole enää. Ehkä jos vatsa pääsee liian tyhjäks niin tulee huono olo.
Itse aion Ikeasta ostaa(tai kaveri tuo kun täällä ei lähimaillakaan)häkkisängyn. Pohja kannattaa olla säädettävä, joten saa aluks ylemmäks niin vauva helpompi siihen laittaa ja nostaa pois. Ikeassa on halvin sänky 39e. Se mitä itse katsoin, maksoi 69e. niithän niin monen hintasia ja laatusia..
Nyt ulos, niin ihana ilma B)
-Hilla 15+1-<br><br>