Huomenta!
jospa mä nyt ehtisin/jaksasin kirjottaa kun neiti tyytyväisenä nukkuu isukin viekussa tuolla
oli joo vähän ahasta nukkuu aamuyöstä aamuun kun mä en raskinu millää sen klo 4:n imetyksen jälkee nostaa neitiä omaan sänkyyn.ukkoki oli nukahtanu sohvalle ku kuorsaus kuulu nii aattelin että nukutaas me akat nyt sit leveesti

no kömpihän se mieski sitte melkee kokonaa vallotettuun sänkyyn, jenna nukku mun paikalla,mä keskellä sänkyä ja ukko-raukka ihan sängyn reunoilla
Jenna on alkanut nukahtaa illalla aikasemmin, ja tosiaan eka syöttö on siellä 4 aikaan.22-23 nukahtaa nyt,kun ennen oli 23-00 et nukahti. eilenki oli tosi pitkä väli syötöissä kun joskus20-21 väliin imetin,ja 22 se nukahti ja sit tosiaa 4 aikaan eka kertaa heräs syömään.
mä näin toissayönä unta että jenna oli vakavasti sairas ja mä en ollu sitä huomannu. sil oli jotenki sitte toinen silmä alkanu painuu päähän ja sit kai oli kuolemaisillaa. siis aivan kauhee uni. ja sit tommosten unien jälkee alkaa kitsoilee että entä jos mä en vaa kertakaikkiaan huomaa jotain!pelottavaa..
Meillä tosiaan apua on tarjottu useaan otteeseen anoppipuolelta, ja tosiaa mä otan sen ihan liikana tuputuksena.tottakai joskus ois kiva että kun me kaivattas kahen keskistä aikaa miehen kans nii ois kuka kattoo jennaa.mutta ainakaa tähän saakka en oo tuntenu tarvetta että apua kotona tarvisin keltää muulta ku mieheltä. mä en osaa ollenkaa ottaa apua vastaa ku sellasta tuputettaan.tai no,omalta äitiltä mielellään ottasinki,vaan hänellä paljon omiakin murheita kun sillä on syöpäsairas mies, joka on jo aika heikossa kunnossa.ja he ei tosiaan asu lähellä.
meillä sitten on taas muutto eessä :kieh: vuoden alusta tosiaan vuokra nousi 50?,eli meillä 3 ihmisen taloudessa asumiskulut nousi kaikkineen 750 euroon..
no,puhuttiin sit miehen kans et millaseen asuntoo muutettas,kun mulla haaveena lähtee vielä opiskelee itelle se ammatti kuhan kotoa on aika lähteä jotai tekeen.nii päätettii että katellaa nyt sit reilusti halvempi, ja tingitään vähän asumismukavuudesta. meillä aika tiukat kriteerit ollu aiemmin kodille,tai mulla ollu(en oo ollenkaa materialisti..

)nyt sit kelpuutettiin kerrostalo,semmoen 3 kerroksinen.ja ihan maantasalla kuitenki päästään asuu.ja nyt ei sit oo sitä omaa saunaa.mut jospa sitä ei kuolis siihe
mut hakee lisää kahvii
miiku ja jenna 19.11